AEG Vaatwasser

Goedemiddag.

Wie is er bekend. Met de AEG F. SilencePlus Vaatwasser.

De bovenste korf lijkt er haast wel in te horen. Maar sluit niet goed aan.
En het tuitje van de wateraanvoer. Die achter onder de korf zit. Lijkt ook veel kleiner. Dan het gedeelte. Wat in de achterwand zit. En als ik op de site van AEG kijk. Dan komen ze met een vervangend model aan. Waar dat helemaal niet aan zit. Zelfs geen sproeiarm. Wie kan mij meer duidelijkheid geven.

Je bent nooit te oud om te leren.

Normaal gezien zit daar een afdichtingsrubber tussen die aandrukt als je de korf inschuift.

De sproeier en korf moet je apart bestellen.

Hier kun je alle wisselstukken bekijken van die AEG, er zijn ook nog andere leveranciers van wisselstukken.

LDmicro user.

Ik mis het rubber.. Op de foto van bovengenoemde site zie je het rubber wat mist: https://www.wisselstukkenmagazijn.be/product-details/categoryitemdetai…

Op 6 januari 2022 19:12:19 schreef smd:
Ik mis het rubber.. Op de foto van bovengenoemde site zie je het rubber wat mist: https://www.wisselstukkenmagazijn.be/product-details/categoryitemdetai…

Weet je toevallig ook. Welke het juiste rubber is? Er zijn namelijk. Zoveel verschillende. En ik zie wel eentje voor de bovenste sproeiarm. Maar het gaat juist om de onderste.

Je bent nooit te oud om te leren.

Op 6 januari 2022 13:34:23 schreef MGP:
Normaal gezien zit daar een afdichtingsrubber tussen die aandrukt als je de korf inschuift.

De sproeier en korf moet je apart bestellen. Okay. Maar het juiste rubber. Voor de onderste sproeier zie ik niet.

Hier kun je alle wisselstukken bekijken van die AEG, er zijn ook nog andere leveranciers van wisselstukken.

Je bent nooit te oud om te leren.

Artikel nummer wat ik aangaf is compleet met rubber, niet los leverbaar...

Op 7 januari 2022 18:21:05 schreef smd:
Artikel nummer wat ik aangaf is compleet met rubber, niet los leverbaar...

Aha. Dat is jammer. Ik had gehoopt dat het rubber. Gewoon los leverbaar was.

Je bent nooit te oud om te leren.

Op 8 januari 2022 22:50:39 schreef ad12345:
Los rubber 1172041004

Bedankt voor uw reactie. Ik ga hem meteen bestellen.

Je bent nooit te oud om te leren.

Op 9 januari 2022 19:07:53 schreef smd:
Dat scheelt weer!!

Dat scheelt zeker. Zeker als je alleen de rubber maar nodig hebt. En dan hoop ik. Dat hij dan wel goed aansluit.

Je bent nooit te oud om te leren.

Dat werkt weer goed dan hoor...

Op 10 januari 2022 18:59:04 schreef smd:
Dat werkt weer goed dan hoor...

Daar ga ik ook wel van uit. Nu maar hopen dat ze reageren. Ik heb tot op heden. Nog niets van hun gehoord.

Je bent nooit te oud om te leren.

Op 10 januari 2022 23:13:15 schreef Berny 73:
[...]

Daar ga ik ook wel van uit. Nu maar hopen dat ze reageren. Ik heb tot op heden. Nog niets van hun gehoord.

Net contact gehad met deze firma. Maar helaas leveren zij niet aan Nederland. Dus dan maar even verder zoeken.

Je bent nooit te oud om te leren.

Op 11 januari 2022 12:09:39 schreef EdbO:
Is dit dezelfde?
https://shop.aeg.nl/Vaatwassers/Vaatwassers/Afdichtingen/Afdichting-af…

'Gewoon' rechtstreeks via AEG

Dankjewel voor je reactie. Hij lijkt er inderdaad wel op. Ik ga het even nakijken. Of deze ook geschikt is voor mijn vaatwasser.

Je bent nooit te oud om te leren.