Bloemstuk uitvaart Shiptronic

Om teleurstelling, verwarring en chaos te voorkomen, hierbij een kopie van het bericht uit het topic over het overlijden van Jacquel aka Shiptronic.

Zelf zou ik een dergelijk topic niet steeds blijven lezen nadat ik een bericht heb geplaatst en we zijn wat technische moeilijkheden tegen gekomen.

-----------------------------------------

Hierbij nog een foto zoals hij graag herinnerd zal worden. Goed gehumeurd en zoals altijd in het zwart gekleed (en met de kinderen van High met Henk)

Vanuit het beursteam zijn wij ook allemaal erg geschrokken van dit bericht!
Aangezien wij toegang hebben tot wat meer informatie is het voor ons makkelijker om een bloemstuk te regelen. De familie stelt op dit moment extra aandacht niet op prijs en hebben tijd nodig om alles te verwerken.

We hebben besloten hiervoor donaties te verzamelen zodat iedereen een bijdrage kan doen voor de familie en nabestaanden.
Het voorstel is om dit, of een vergelijkbaar boeket via een plaatselijke bloemist, te kopen. https://www.boeketcadeau.nl/rouwboeket-witte-rouwbloemen-bezorgen van 37.95 met linten (a 17.50) met passende tekst en bezorging (a 7.95). Het totaal komt op 37.95 + 17.50 + 7.95 = €63.40

Wanneer je hieraan wil bijdragen verzoeken we je om een bedrag van ca 3 euro over te maken via een tikkie, onderaan dit bericht. Iedereen is vrij om een bedrag in te vullen, er is geen minimum en geen maximum, geen verplichtingen aan het bedrag dat jij wil bijdragen. Het bedrag dat overblijft zal gedoneerd worden aan de familie als gift. De collecte zal gestopt worden op woensdag 26 januari, zodat alles tijdig rond te maken is.
Ik zal hier een eindbedrag bekend maken en een foto van het bloemstuk plaatsen, verder geen persoonlijke vermeldingen van donaties per persoon of iets dergelijks. Je hoeft hier niet te melden dat je iets hebt gegeven en ook niet hoeveel, laten we het een beetje discreet houden.

Voor alle Belgen (en inwoners van andere landen) die willen meedoen: stuur even een mailtje naar het adres in mijn profiel, dan stuur ik je mijn gegevens.

Tikkie link

Gestopt

De bloemen zijn aangekomen (helaas geen foto), namens de familie bedankt voor de steun en bloemen. Er is nog een bedrag van 180 over, dit zal ik naar de familie overmaken.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough