Bedankt voor jullie snelle reacties dat waardeer ik enorm. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen technicus ben dus die schema's zeggen mij weinig helaas 
Het gaat om de volgende ring deurbel en heb hieronder de handleiding daarvan toegevoegd. Zoals je ziet in de handleiding onder kopje "Voordat je begint" bij C, dat er een bypass kabel wordt meegeleverd. Verder in de handleiding leggen ze uit hoe je de bypass kabel moet aansluiten op de kabeling van de deurbel gong waar 4 stroomkabels op aangesloten zijn. Bij mijn deurbel gong (de witte met dat ijzere gongetje eronder op de foto in mijn 1ste post) lopen er maar 2 blauwe kabels in die deurbel gong en niet 4 kabels (de 2 overige rode kabels zijn aan elkaar gebonden en hangen buiten de deurbel gong zoals op de foto te zien is). De vraag is op welke kabels moet ik die bypass kabel aansluiten. Hiermee wordt ook die huidige deurbel gong buiten werking gezet en zal ie niet meer rinkelen als iemand op de ring videodeurbel bij de voordeur drukt. Ik krijg dan inderdaad alleen een melding op de ring app op mijn telefoon.
Ik heb gisteren Ring support zelf gebeld en het rare is dat ze zelf de bypasskabel niet eens kennen en daar niks over kunnen zeggen om mij verder te helpen terwijl het in hun eigen handleiding staat, ongelofelijk!
In de handleiding wordt ook uitgelegd dat de ring video Doorbell Wired alleen werkt met bestaande deurbelsystemen met een wisselstroomtransformator van 8-24 volt. In de foto in mijn eerste post is te zien dat mijn trafo hieraan voldoet want daar wordt de stroom omgezet van 230 volt naar 8 volt voor de deurbel gong wat genoeg zou moeten zijn voor de video deurbel. Eens dat het aan de onderkant is maar zou denk ik geen issue moeten zijn anders merk ik het wel bij het aansluiten van de videodeur bel, maar voordat ik dat kan doen moet ik weten op welke van de 4 kabels in de bypasskabel moet aansluiten
.
https://support.ring.com/hc/nl/articles/360054984332-Installatiehandle…
Hopelijk heb ik hiermee eea iets duidelijker voor jullie gemaakt om het beter te snappen.