Hoe gebruiksvriendelijk moet de MP3 speler zijn?
Ook zeker niet onbelangrijk lijkt me.
Als je met een smartphone overweg zou kunnen zou ik gewoon een oude smartphone zoeken. Een tweedehandse kost bijna niets of met beetje geluk gratis te krijgen. Stop er een SD kaartje in, die kosten ook weinig tegenwoordig (wel even kijken hoeveel max erin kan)
Je kunt die permanent aan een USB lader hangen als je wilt. Voordeel dat zoeken naar juiste muziekje gemakkelijker kan vinden. Dat is op die simpelere spelers lastiger en niet altijd logisch hoe te doen.
Je kunt ook kijken naar een oude dvd speler met USB. Die dingen kosten tweedehands ook bijna niets en heb je een bediening met een afstandsbediening. Kun je ook cd's mee afspelen als je wilt.
Ik ga ervan uit dat je een versterker hebt waar je een MP3 op kan aansluiten gezien je vraagstelling dat liefst op netvoeding wilt.
Andere vraag, heb je wel een pc? Die heb je natuurlijk wel nodig om MP3 op de speler te zetten 
Ik vraag dit omdat je zegt, ik heb wel een kleuren tv. Klinkt als, als het niet hoeft dan heb ik niet moderne electronica. En dat bedoel ik trouwens absoluut niet negatief. Ik snap goed dat sommige mensen niet met alles van de tijd mee willen gaan of alleen maar bepaalde dingen ervan.
[Bericht gewijzigd door
brains
op 23 februari 2022 19:10:56
(18%)