Vraagje over leveranciers, Digikey, Mouser,

maartenbakker

Golden Member

En ze schijnen zo nu en dan neppers te leveren, laatste gerucht: TTL en CMOS notabene.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
EricP

mét CE

Reichelt bedoel je? Of?
Bij Reichelt of RS heb ik de indruk dat als dat gebeurt, ze zelf ook genaaid zijn. Om de een of andere reden zie ik een C..... er wel voor aan om het gokje te nemen.
Farnell is trouwens ook een keer de mist in gegaan. Het overkwam ze ook...

eSe

Honourable Member

Het is mij overkomen bij Reichelt, maar ze hebben toch wel actie ondernomen. Zie : Fake onderdelen bij Reichelt

Groetjes,
eSe

CChheecckk yyoouurr dduupplleexx sswwiittcchh..
EricP

mét CE

Reichelt snapt nog wel iets van 'klantvriendelijkheid' (al ben ik niet altijd blij met ze...).
Dat wat C..... reeds volkomen overboord gezet heeft.

Op 6 maart 2022 13:07:26 schreef maartenbakker:
En ze schijnen zo nu en dan neppers te leveren, laatste gerucht: TTL en CMOS notabene.

Serieus, het goedkoopste spul wat er is. Dan vraag ik me wel af welke componenten ze dan hebben gebruikt daarvoor die nog goedkoper waren.

buckfast_beekeeper

Golden Member

Op 6 maart 2022 15:26:53 schreef EricP:
Reichelt snapt nog wel iets van 'klantvriendelijkheid' (al ben ik niet altijd blij met ze...).
Dat wat C..... reeds volkomen overboord gezet heeft.

Enkele weken geleden een wemos mini bordje dat ik langs geen weg kon programmeren. Mailtje gestuurd naar Reichelt met enkele screenshots bij. Volgende dag antwoord dat er een nieuw bordje werd gestuurd.

Bij C ontkennen ze zelfs hun eigen fouten. Ook een ziekte bij een andere speler met een C in een iets wat andere branche.

Van Lambiek wordt goede geuze gemaakt.