loading kit voor Philips recorder

Goeiemiddag, mijn videorecorder is al een tijd stuk. De reparatie lukt niet omdat een onderdeel niet leverbaar is, en printen met 3D-printer levert niet iets dat lang meegaat. Het gaat om het bovenste onderdeel op bijgaande foto.
Graag jullie hulp!!

Zou handig wezen als je er een type bij vermeld, zo is het maar een beetje raden.

Arco

Special Member

Het tapse tandwieltje zal wel gescheurd zijn en daardoor niet meer klemmen aan de as?
Als je alles nog hebt kan vastlijmen met secondenlijm een goede oplossing zijn. (wel voorzichtig zodat er geen lijm in de tandjes komt)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Dit is het standaard Turbodrive kitje. Toepasbaar voor alle turbodrives.

Groeten, Ron.

Arco

Special Member

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

het gladde asje op het einde een vlak kantje aan vijlen, dan tandwiel op de kop waar de as doorheen komt met soldeerbout 2x licht insmelten en dan asje terug in tandwiel duwen.

waar rook was, werkt nu iets niet meer

hartelijk dank voor de respons, en de link. Helaas nu niet leverbaar, maar hoop doet leven !

Rely

Golden Member

Beide heb ik nieuw voor je, (oude voorraad) voor €8 ex verz. kosten.
Ik hoor wel van je indien interesse, Gerard (Lelystad)

Je hebt al een mooi aanbod, maar als er nergens geen voorraad meer is, kan een borgveertje het probleem oplossen, als er nog ruimte is om rond te draaien.

en nieuwe tandwieltjes NIET meer invetten!! daardoor gingen ze stuk...