Philips 55PUS8601/12 TV doet niets meer

Het is al weer even geleden maar toch weer begonnen aan het knutsel project.
Ik heb de ledstrips toch weten aan te sluiten met losse draadjes tussen de ledstrip en bandkabel.
Als ik deze met de ledtester test werken ze allemaal.
Echter als ik ze aansluit op de tv dan doen ze niets.
Ik heb op de anode aansluiting 113 volt staan t.o.z.v. massa.
Er zitten twee trafo's op die aan de buitenste pootjes 55volt geven naar massa.
Op de overige aansluitingen meet ik niets.
Er zitten ook nog 4 diodes die twee aan twee in serie staan.
Op de eerste staat 55volt en op de tweede 113 volt.
Op de ik denk fets ( onder het koellichaam) staat geen spanning op geen een pootje.

Iemand enig idee wat er mis kan zijn.

Ter verduidelijking heb ik er nog een foto toegevoegd waar de diodes en trafo's te zien zijn.

Je hebt ledstrips met individuele ledzones vervangen voor andere met meer leds en de zones zijn ws. anders dan de orginele ledstrips. De leddriver werkt dan soms niet goed meer of is ook defect. Soms ic vervangen daarvan helpt. Maar ik denk dat t probleem dan toch nog niet is opgelost. De leds en driver ic worden heel specifiek alleen voor dat formaat en strips ontworpen nl en de fabrikanten doen er van alles aan om repareren zo goed als onmogelijk te maken of bewust verkeerde strips te maken (is bewezen al hier door die slimme chinees...) Ik denk dat alleen extern voeden van je leds misschien nog gaat werken dan. Met de goede spanningen anders en stroomsterkte anders gaan je nieuwe leds ook weer snel kapot. Misschien defecte tv zoeken vanzelfde formaat merk ?

*hier heb ik geen app voor nodig

Hallo Bart64,

Vandaag nog eens aan het meten geweest.
De nieuwe strips zijn in 4 zones verdeeld van elk 21 Led's. Dat is hetzelfde als bij de oude strips.
Als ik de strips aanstuur met een ledtester dan staat er 113 volt op per zone.
Zou hoger moeten zijn want elke led is 6 volt.
Ik ben bang dat er toch nog iets anders defect is.
Jij hebt het over de leddriver.
Bedoel je dan de twee grote ic's zie foto.
Of de kleine denk fet's.
Is dit te meten of ze echt defect zijn of gewoon vervangen en dan kijken of het werkt.

Ja kan zijn dat de (twee) leddrivers ic kapot zijn gegaan. Kan ook een smd 0 ohm weerstandje niet doorgegaan zijn ? Goed kijken met een vergrootglas of de smd weerstanden niet doorgebrand zijn. Meten is weten.... de ic's gaan nog wel eens kapot als de leds sluiting maken of verkeerd aangesloten...

*hier heb ik geen app voor nodig