Mitsubichi Electric MSZ-AP25VGK

JimA

Golden Member

Hallo,ik heb deze aircos,in de living en gang.
Is dit een degelijke airco,ik weet er totaal niks van,mijn vader,heeft deze besteld en laten plaatsen.

mitsubishi is een A merk, dit is dan wel een home uitvoering maar evengoed prima ding. heeft een ingebouwde wifi module..

[Bericht gewijzigd door testman op 12 mei 2022 23:05:57 (17%)]

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Mn buren heeft deze ook, werken goed alleen 1 klein nadeeltje: Op moment 2de unit word bijgezet, word koelvermogen ook duidelijk gehalveerd.. Mitsubishi Heavy Industries is de degelijkste lijn

[Bericht gewijzigd door smd op 13 mei 2022 19:07:16 (15%)]

Op 13 mei 2022 18:51:41 schreef smd:
Mn buren heeft deze ook, werken goed alleen 1 klein nadeeltje: Op moment 2de unit word bijgezet, word koelvermogen ook duidelijk gehalveerd..

daarom hadden de oude aan/uit units voorheen gewoon voor elke binnenunit die op de grote buitenunit hing een eigen compressor. of moest er bij 1 buitenunit voor 4 binnenunits minimaal 2 binnenunits samen draaien anders werkte het niet, dan zaten er 2 compressoren in. nu minder een probleem ivm modulerende compressor.

waar rook was, werkt nu iets niet meer

We hebben hier nog een Toshiba 1 buitenunit met een dubbele compressor inwendig.. Koelt als een malle!!(helaas geen verwarming...) Ik ben toch bang dat ik er afscheid van moet nemen want met huidige gasprijs??