batterijklepje gezocht

mel

Golden Member

Ik heb een 4-20mA calibrator,
Het type is Druck ups3 loop calibrator.
Dat ding is gevallen, hij werkt nog perfect, maar het batterijklepje is gebroken.Is er iemand die een klepje over heeft? Je weet het nooit, nooit geschoten is altijd mis.Hij zit nu vast met een stukje tape, maar dat is niet echt een blijvende oplossing.
Hij is trouwens van de plank gevallen waar hij op lag, toen de steun afbrak...samen met mn scoop :S
Helaas is dit type niet meer te koop, en gebruikt betaal je de hoofdprijs...

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
fripster

Golden Member

Eens een wirehead,altijd een wirehead.... gopher://fripster.ydns.eu
mel

Golden Member

Ik heb inmiddels een mail van de leverancier, ze sturen gratis een vervanger op.

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
fatbeard

Honourable Member

... en hoe is het met de scoop afgelopen?
Of is dat meer iets voor "wounded in action"?

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
mel

Golden Member

Daar mankeert niets aan
Soms hebben we wel eens geluk :P

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
Arco

Special Member

Altijd planken goed maken zodat ze meer dan genoeg genoeg gewicht kunnen dragen. (steunen die kunnen breken is al helemaal een no-go...)
(mijn motto is altijd: "er moet een Duitser op kunnen zitten"... :) )

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

In Delft heet dat "Brasvast" (er moeten 6 studenten op kunnen dansen).

OT: een aannemer moest bij een studentenvereniging de radiatoren vernieuwen. In het contract opgenomen: "Brasvast: 6 studenten kunnen er op dansen". Toen de boel bij de test afbrak: ik dacht dat het een "bij wijze van spreken" was. "Nope, dat gebeurt hier best regelmatig, dus daar moet het echt tegen kunnen!".

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Op 4 juli 2022 16:15:12 schreef Arco:
(mijn motto is altijd: "er moet een Duitser op kunnen zitten"... :) )

Mijn motto zou zijn: "Oersterk en degelijk en zo snel mogelijk in elkaar storten zodra er een Duitser erop gaat zitten". (Mompelt iets over mijn vaders fiets die ik terug wil). ;)

... en hoe is het met de condors afgelopen?
Of is dat meer iets voor "wounded in action"?

mel

Golden Member

Op 4 juli 2022 23:33:18 schreef tin.soldier:
... en hoe is het met de condors afgelopen?
Of is dat meer iets voor "wounded in action"?

Die doen het prima. De voeding waar ik die dingen mee testte stortte in elkaar... 8)7

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..