led dimmen

Goedemiddag,
ik heb in de schakelkast een teleruptor voor het in en uitschakelen van de 2X5 dimbare ledlampen 12V. Ik wil de teleruptor vervangen door een dimschakelaar van Eltako. Ik geraak er echter niet aan uit hoe ik de bedrading moet aansluiten.
Huidige situatie: op de schneider teleruptor draad op A1 met bruggetje naar 1, draad op A2 en derde draad op 2.
Op de nieuwe dimmer van Eltako heb ik een aansluiting voor A1, A2, N, L en O(met kruisje over; lamp?)
Ik ontbreek dus 1 draad voor de nieuwe aansluiting en wat doe ik met het bruggetje?
Bedankt voor de moeite!

Er staat een schakelvoorbeeld in de datasheet...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard en software ontwikkeling: www.arcovox.com

dit schema heb ik ook gezien, maar in mijn schaklekast komen momenteel maar drie draden toe op de impilsschakelaar. Ook is de codering tussen de impulsschakelaar en de dimmer verschillend... dat is mijn probleem..

Je komt een draad te kort...
De nieuwe dimmer heeft continu L en N nodig, wat de oude niet nodig had. (waarschijnlijk ontbreekt de 'N' nu )

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard en software ontwikkeling: www.arcovox.com

nogmaals bedankt voor uw antwoord, een extra N kan ik wel bijtrekken.
Kan u mij de symbooltjes in bijlage verklaren aub?
https://www.circuitsonline.net/forum/reply/158763#

Sine

Moderator

Beide zijn symbolen voor een lamp.

Die klem is dus de uitgang naar de lampen.

Ok, het is gelukt. Bedankt voor de hulp!