Hi Peter_dtn,
Omdat ik niet precies weet hoe het een en ander allemaal aan elkaar hangt, ben ik naar je tekening wezen kijken zoals vroeger mijn tekenleraar deed.
Dus hierbij wat opmerkingen van zaken die ik niet goed begrijp aan de hand van jouw tekening en een paar kleine aanpassingen om de leesbaarheid wat beter te maken.
Dit is jouw schema met wat opmerkingen van mij er in getekend.

1e
De tekst in de Raspi connector centreren, niet tegen de lijnen laten aanlopen.
Als je niet tegen kleuren bent in je schema's zou ik de +5V een rood blokje geven en de +3.3V een oranje.
2e
TMP_Dat zie ik bij de Raspi connector maar ook aangegeven bij de AM2302, hoe loopt die bedrading?
3e
Het schema wordt wat rustiger als je de weerstanden R3 t/m R11 een beetje naar links verplaatst, dat maakt het wat minder druk aan de linker zijde van je opto couplers.
4e
C1 heb ik verplaatst waar hij het beste kan geplaatst worden, bij de 74HC595 en ook de waarde +5V heb ik bij het IC gezet.
5e
De ULN2803 heeft ook een ontkoppel condensator gekregen.
6e
Het is niet duidelijk waar de +12V voeding vandaan komt, komt die binnen via de connector rechts onder, zoja geef dit dan aan.
7e
Zet op de hoeken van de connectoren de pin nummers, als voorbeeld heb ik er wat bijgezet, maar ik heb geen idee hoe de door jou getekende connector goed genummerd is.
8e
Plaats tekst overal op de zelfde afstand van de lijnen.
Hou er rekening mee dat je tekst niet te dicht tegen lijnen en objecten aan zet, bij kopieën van schema's gaat de tekst en het object in elkaar overlopen.
9e
Als je geen lijst gaat bijhouden waar een bepaald onderdeel op het schema staat, gebruik dan een andere sheet, zonder de letters en de cijfers die de coördinaten aangeven, dat maakt het ook weer rustiger om naar te kijken.
Maak eventueel je eigen Sheets, ik vind deze en de meeste anderen in het pakket te veel ruimte innemen, maar dat is geheel aan jou.
Ik hoop dat dit een beetje helpt.
Groet,
Bram