macro multielektrode pads

of bovenstaand persoon wil praten weet ik niet, maar de wetenschap is niet bepaald op de hoogte want waarom binden ze niet een paar contacten aan een been van een proefpersoon en laten daar een tens op los gedurende een week of drie dag en nacht? simpel, omdat ze daar de elektroden niet voor hebben zonder schade te geven aan de huid. dan kan je niet op de hoogte zijn van een langdurige tenswerking op de gemoedsrust bijvoorbeeld. als het anders is hoor ik het wel.
het gaat al net als met de aansteker met elektrische of piëzo ontsteking: bij frequent gebruik is hij na een maand kapot, ze kunnen op een pracht van een vuurbol naar de maan vliegen maar ze kunnen geen goede aansteker met elektrische ontsteking maken, het is in ieder geval zo dat ervan uitgegaan wordt dat hij slecht mag zijn, wil je een goede dan vindt je dat gegarandeerd nergens terug in de specs, wel een omschrijving van het is het neusje van de zalm maar niet het kan het zo en zolang volhouden, terwijl er toch over hoge prijzen gepraat wordt. iedereen vindt dat maar normaal. dus als u een echt goede gasaansteker met elektrische ontsteking weet hou ik me aanbevolen, dat wil ik wel eens zien, ik maak er niet een zelf dat duurt te lang, maar ik maak dan ook padjes, een nobel doel.
Nou, ik ben iets verder gekomen, Roches had gelijk, er is niet 1 maar een persoonlijke keuze uit meer elektrode-metalen die hypoallergeen zijn, afhankelijk van de gevoeligheid van die persoon. Dus ik zal verschillende pads moeten maken.
maar ik vind het wel tegenvallen dat nog niet iemand gereageerd heeft op dat er dompelen kan in een koolpoeder met lijm, of met de stroomtoevoer via de weerstand zelf (dus een heel padje eerst met was vullen tot aan de rand van de contactjes en dan gedompeld in de elektrolytische vloeistof), in ëën keergalvanisch een laagje op kan; en hoe je dat zelf kunt doen; of met een kwastje wat gewone geleidende lijm erop doen, daar zit zilver in, of goudpoeder, waar vindt ik geleidende lijm met goudpoeder; of koolstofpoeder; of hoe maak ik dat zelf.
Is natuurlijk geen elektronica...

[Bericht gewijzigd door Alwies op 5 augustus 2022 18:21:53 (25%)]