Philips 55PDL8908 herstart steeds en volume gaat omhoog

Deze gestripte glasplaat (ja weer een beruchte fusion...) smarttv heb ik na het harder zetten van het geluid en de instellingen daarvan in een soort boot loop gekregen. Bij het harder zetten viel het hele beeld en geluid opeens uit (ook de backlight dus) en nu gaat het toestel na een 10 seconden of zo opeens weer aan met beeld en logo maar... heel raar.. het geluid zelf naar een hogere instelling zettend....10 stappen ofzo. Ik dacht eerst dat de batterijen van de ab leeg waren, bij sony tv's gaat dan ook vaak het geluid via de ab opeens vanzelf harder, maar nu daar ligt t dus niet aan. Ik heb t wel eens eerder gehad maar tv speelde dan meestal wel weer goed daarna, als ik het geluid dan wat zachter kon zetten, maar daar krijg ik nu dus de kans niet meer voor. IK dacht firmware corrupt en de versie geupdate, kon dat alleen doen met cursor down op a.b. ingedrukt en usb stick erin, en tv blijft dan wel aan en update lukt ook, alleen kan ik het geluid dan niet lager zetten. WAt is hier nou aan de hand??? FLASH of Fusion software probleem? Kan tv niet naar de fabrieksinstellingen krijgen meer omdat menu niet komt en tv alweer dan is uitgevallen....Lijkt bijna een geprogrameerde error bij te hard zetten van je geluid.... die je er dus niet uit krijgt meer. OF wel ??

*hier heb ik geen app voor nodig

Local control paneeltje nog wel OK??

In de tv aan de achterkant bedoel je of de remote i.r. logic? Zal eens kijken maar vermoed toch iets anders.

MEt de remote i.c. logic bedoel ik het receiver printje in de voorkant van de tv..