2 kaarten K8055 op profilab 4.0

Ik ben met een tamelijk project bezig waar ik meer dan 2 analoge ingangen nodig heb , daar ik beschik over 2 kaarten K8055 zou ik graag deze beiden gebruiken op profilab . 4.0 Maar met 2 kaarten werkt het niet . is er soms iemand die een manier gevonden heeft om het toch te doen slagen . Eventueel via een omweg . Misschien is het warm water al uitgevonden en hoef ik dat niet meer te doen .ik werk nog op Windows XP . Met dank

Lambiek

Special Member

Dat gaat helaas niet lukken Martin, heb je geen K8061? Die heeft meerdere analoge ingangen.

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.
paaltje73

Golden Member

Ik heb hier een ongebruikte K8061 liggen. 30 Euro is de prijs.
Laat maar weten.
Gr. Paaltje

Dag Harry , je antwoord zal wel correct zijn , als jij het niet weet dan weet niemand het .
Ik heb je email adres terug gevonden , ik stuur je wel eens een mailtjes over het hier vergaat . Toch al bedankt .
Ja met kaart K8061 zou het moeten lukken ,ik heb er een gekregen , maar is blijkbaar serieus mee geknoeid ,dus afgevoerd .

Dag Paaltje ik ben kandidaat koper , ze is toch bestikt h? . En is er software bij voor XP
Ik weet zeker als ik iets koop van jullie dat dit i100%. In orde zal zijn .
Nu ik mag mijn e-mailadres hier niet doorgeven , kun je mij contacteren via mijn gekend email adres hier op de site . Dan zien we voor de betaling modaliteiten
Al bedankt . En voor iedereen nog een fijne avond .

vergeten

Golden Member

Op 13 augustus 2022 21:50:42 schreef SIMUL:
Nu ik mag mijn e-mailadres hier niet doorgeven, kun je mij contacteren via mijn gekend email adres hier op de site.

Het is gebruikelijker dat een koper een verkoper benaderd :)

Om je mailadres in het forum te zetten is niet verboden, mag dus wel, maar het wordt sterk afgeraden omdat het veel spam kan opleveren.

Je email adres kan je in je profiel zetten, daar staat het VEILIG voor spambots, omdat het grafisch wordt weergegeven en niet zomaar te kopieeren is.

Als je dat doet kunnen alleen CO leden je via dat mailadres een persoonlijke mail sturen.

Doorgaans schrijf ik duidelijk wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.

Beste ,

Ik zie dat mijn email adres in mijn profiel staat , dus ik denk dat het wel in orde zal zijn .

Grts

Maar ik zie dat Paaltje zijn email adres niet openbaar is ,hoe kan ik dan hem bereiken .
Sorry dat ik 2 vragen na elkaar stuur .

@SIMUL: Jouw email adres staat ook niet openbaar, moet je aanvinken...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
paaltje73

Golden Member

Dag Paaltje ik ben kandidaat koper , ze is toch bestikt h? . En is er software bij voor XP

Ik heb vanmorgen de software bij Velleman opgehaald. Een compleet pakket waar alles inzit. Op XP moet jezelf achterhalen. Kan hier niet mijn hele systeem ombouwen.
Laat je mailadres ff zien dan doen we de rest via mail.
Vr. groet paaltje.

Bij beiden staat het 'toon email adres' niet aangevinkt, dus zo gaat het nooit lukken... ;)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Lambiek

Special Member

Op 13 augustus 2022 21:50:42 schreef SIMUL:
Ja met kaart K8061 zou het moeten lukken ,......

Het is ooit de bedoeling geweest dat je drie kaarten aan kon sluiten en te gelijkertijd kon gebruiken, waar dat precies fout is gegaan.... Ik vermoed zelf dat het in de driver zit van de K8055, apart werken de kaarten uitstekend, maar met meerdere gaat het fout. Je zou het nog anders op kunnen lossen, met bijvoorbeeld een 16F887 (of een ander type met genoeg analoog) die laat je communiceren met je com-poort of met je usb-poort. Een voorbeeld hiervan kun je in mijn boek vinden. Kost je wel wat programmeer werk.

Ik hoor binnenkort wel van je. En vink (het toon je Emailadres) even aan, zodat wij het kunnen zien.

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.
paaltje73

Golden Member

Op 14 augustus 2022 09:45:19 schreef Arco:
Bij beiden staat het 'toon email adres' niet aangevinkt, dus zo gaat het nooit lukken... ;)

Als simul z'n vinkie zet verloopt het allemaal gladjes!

Beste , mijn vinkje is aangezet en email adres zou zichtbaar moeten zijn . Paaltje 73 ik hoor dan wel van jou hé .
En Harry is stuur je in de loop van de week wel een mailtje .
Groeten Martin

paaltje73

Golden Member

Op 14 augustus 2022 15:26:20 schreef SIMUL:
Beste , mijn vinkje is aangezet en email adres zou zichtbaar moeten zijn . Paaltje 73 ik hoor dan wel van jou hé .
En Harry is stuur je in de loop van de week wel een mailtje .
Groeten Martin

Ik heb je een berichtje gestuurd.
Indien goed ontvangen door jou raad ik je aan je mailadres weer te verwijderen.
Gr paaltje.

Email kun je gewoon laten staan: is een grafisch plaatje en dus redelijk spam-zeker, geen probleem.

paaltje73

Golden Member

Op 14 augustus 2022 15:47:18 schreef Arco:
Email kun je gewoon laten staan: is een grafisch plaatje en dus redelijk spam-zeker, geen probleem.

Net als ik kan een ander het ook copieren. Waarom anders onzichtbaar maken?

Er zullen niet veel spammers zijn die handmatig alle adressen over gaan zitten schrijven... :)
(die zoeken een makkelijke manier en niet de lastigste die er is...)