Hi 575, 
Dat zijn lieve scoop buisjes, zijn deze met een beetje normale spanningen aan te sturen, zeg beneden de 1KV?
Verder een mooi schakelaar, probeer dat maar eens te bestellen!
Die is mooi toepasbaar in b.v. en audio voor versterker, zodat je mooi het volume in 2dB stapjes regelen en dan dit samen met aanpassing van de gain van de versterker trapjes.
Dit alles voor een zo goed mogelijk S/N verhouding en THD.
Ik hoor graag wat jouw toepassing gaat worden.
Thevel
Bij ons op de Derde LTS op het Timorplein in Amsterdam was het niet anders, ik dacht in 1968.
Weet nog wel, dat dit een flinke investering was voor mijn Moeder, we waren knap arm toen, armoede is niet aleen van deze tijd.
Mijn zuster kon maar op het laatste moment een examen doen, dit omdat er geen geld was, moest geleend worden.
Nu lopen ze allemaal met een plastic computer rond van 500€ of meer en gympy's van 200€...
Mijn broer heeft ook een Mitutoyo een daar staat HB2 op, bij de mijne is het niet meer te lezen maar werkt verder nog goed.
Met natuurlijk het bruine hoesje, maar die is van ons beide schuifmaten toch verloren gegaan.
haasje93
Als je andere connectoren er op kan zetteen of eeen zetje kan kopen, kan je ook een verzwakker + impedantie aanpasser maken.
Allen is de minimale demping wat an de hoge kant als je deze verzwakkers met weerstanden maakt, dat kan niet lager dan 6dB verzwakking zijn.
Dat wordt totaal 12 dB maar dan heb je wel 50Ω in en uitgang impedantie.
Impedantie aanpassing
https://chemandy.com/calculators/matching-pi-attenuator-calculator.htm
Groet,
Bram