hoi ik heb opeens geen zenders meer op tv via de kabel .

naar instellingen gegaan en wil zenders laten zoeken , alle stappen doorlopen maar als laatste het "starten" reageert niet .

bij zenderinfo krijg ik de melding "geen antenne signaal" terwijl de kabel op ander toestel wel goed signaal geeft (gewoon alle zenders) .

zou er een update buiten mijn weten iets fout heeft gedaan .

Al het andere werkt wel via internet modem en casten via pc .

denk retour winkel onder garantie (13 maanden oud)

misschien een bekend probleem ?

TV terug naar fabrieksinstellingen helpt misschien, lukt dat niet dan even dit upgrade_loader.pkg bestand om downloaden om het toestel te resetten.

weer een Philips... Ik dacht dat het nu eens over was met software issues??

Op 22 augustus 2022 22:52:05 schreef smd:

Zo dacht ik ook..
Het worden terug hoe langer hoe meer... |:(

vlak voor ik bericht te hebben gekregen van CE-REPAIR kreeg ik ineens alle zenders weer .
zou men online met een update via internet de update kunnen herstellen .

Op 22 augustus 2022 22:52:05 schreef smd:

Ik heb al ondervonden dat de reeksen eindigend op een 5 zoals deze OLED805, de 935 enz. weer héél gevoelig zijn aan software-issues.
Erg gek dat de "4" achteraan dezelfde software heeft en het daar een pak beter is. Driver problemen of zoiets?

De 6 en 7 lijken het weer terug beter te doen.

maar TPV of Philips ( Ahum) blijft erg klooien met software (En hardware)

Op 25 oktober 2022 18:24:30 schreef smd:
maar TPV of Philips ( Ahum) blijft erg klooien met software (En hardware)

daar discussieer ik nu al 18 jaar over op m'n werkplek. Die collega is er vorig jaar mee gestopt...

Nu goed, welk product kan je vandaag nog kopen waar je nooit software dingetjes mee gaat hebben...

Zelfs bij professionele monitoren van een fabriek die niets anders maakt, regelmatig software-updates. Daar zit dan nog niet eens een ontvanger of een smartfunctie in.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op (16%)]