Please no... ThenXing... Een variant op ChengX... Weg met dat ding...
Echt weer een typisch chinees printje. En zoals gebruikelijk MCU zonder typenr.
[Bericht gewijzigd door CrossFireX op woensdag 28 september 2022 03:26:01 (15%)
Please no... ThenXing... Een variant op ChengX... Weg met dat ding...
Echt weer een typisch chinees printje. En zoals gebruikelijk MCU zonder typenr.
[Bericht gewijzigd door CrossFireX op woensdag 28 september 2022 03:26:01 (15%)
Bij deze het resultaat.
De achterzijde van het display heb ik voorzien van weerstandjes om de spanning te reduceren. Tevens de voorijde van het display van ruit folie voorzien daar het licht nog te fel was.
Verder 1 diode voor de back-up li-ion, een schakelaar in de batterij klep en een laadpoort voor de grote li-ion.
De grote li-ion gaat zo'n 4 volle dagen (96 uur) mee bij continu aan.
[Bericht gewijzigd door TYPE ONE op donderdag 3 november 2022 17:27:12 (99%)
Op 24 september 2022 00:58:12 schreef benleentje:
Wat een flauwekul allemaal. De warmte ontwikkeling is zo wening dat het ding amper 0.1 graden warmer word dus in die zin is er geen warmte ontwikkelingen zo word het bedoelt en niet anders. Ergo het ding word niet warm dus er is ook geen extra aandacht nodig dat hij zijn warmte kwijt moet.Bereken dan ook gelijk hoe veel die diode opwarmt.
P = 0,15mA x 0,5V = 75µW
Rthja = 350k/W
T = Rthja * P = 350 * 75µW = 0,02625KHet is nog minder dan ik dacht, dat noem ik toch echt geen warmte ontwikkeling. Tenminste zoals het in de volksmond gebruikt word.
Je hebt warmte ontwikkeling of niet. Hier is wel degelijk warmte ontwikkeling en het is nog dezelfde warmte als die de man in de straat kent. Het is maar goed dat je niet in de uProcessor ontwikkeling zit, daarin zitten zomaar een paar honderdduizend diodes en andere halfgeleiders, die dus niet warm worden?. Vergeet het. Vaak moet een uP gekoeld worden met een stevig koelmechanisme.