Bugje?

PE9SMS

Golden Member

Misschien is dit al bekend hoor, maar ik meld het toch maar even. Als je in een topic op "laatste" klikt, en vervolgens op "vorige pagina" (<<), dan wijst de link naar /forum/view/nnnnn/-1. Pagina -1 bestaat uiteraard niet en geeft een 404. Voor een regenachtige zondagmiddag.. :)

This signature is intentionally left blank.
Sine

Moderator

Jep, dat gaat niet goed ...

Jeroeeeeen! ;)

Ik denk dat je het pagina-nummer moet verlaten als "index". Je moet "posting-nummer-binnen-de-thread" gebruiken.

De link naar pagina 2 is dan niet .../2 maar .../50 . De link naar "/last" kan je in stand houden. Dat is een render-time equivalent naar aantalposts-25.

Met dit concept is de implementatie van de bestaande functionaliteit een eitje. Door de nieuwe posting-nummer gebaseerde links met een letter te markeren, kan je de oude in stand houden terwijl je de nieuwe stuff implementeert. En blijven oude links naar "zie mijn posting in thread X op pagina 3" in stand. (Ik denk aan p van posting, maar dat is ambigue en klinkt als pagina, maar technisch is er geen bezwaar).

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Kruimel

Honourable Member

Ik wilde het net melden, zie nu dat er al een topic over is. Screenshot toegevoegd.