Probleem met netvoeding met TNY266P

In een DVD speler zit een voeding die af en toe zomaar eens wil werken.
Het gaat over de Grundig GDP1550.
Als de voeding werkt is er nergens wat fout te meten. De spanningen kloppen, geen rimpel door slechte elco's.

Als de voeding niet start is er wel iets van oscillatie te zien, zowel op de primaire als secondaire van de trafo, maar veel te klein.
Het ziet er dus naar uit dat de interne oscillator van de TNY266P wel werkt
Ook alleen met de belasting met een lampje op de vijf volt output start de voeding niet door.
Ik heb de datasheet van het ic doorgespit, maar daarmee kom ik niet tot het probleem.
Een paar dingen heb ik wel onderzocht.
C702 en C713, maar daar zit het probleem niet. Ook de regeling vanaf 5 Volt naar de opto werkt correct. Als ik 5 Volt DC aanleg op K van D710, gaat de opto aan de kant van het smps ic precies bij 5 Volt naar geleiding.
Een statische meting van de diverse weerstanden en diodes heeft ook al niets opgeleverd. Een nieuwe TNY heb ik niet en diverse leveranciers ook niet meer.
Zie ik nog wat over het hoofd?
Een service doc heb ik, maar het schema gaat hier bij. Zijn er gevallen bekend waarbij een TNY266P niet goed werkt? Ook verwarmen of koelen levert niets op. Zie ik wat over het hoofd?
De speler is wel een paar jaar oud, heeft het laatste jaar nauwelijks aangestaan, ook niet op stand-by en heeft slechts een zeer beperkt aantal draaiuren.

9 vd 10x toch de TNY defect, met name de interne FET is niet meer OK, dus je ziet niets over het hoofd. Meet elco's na Primair, dan is nog enigste misschien

Op 4 januari 2023 18:34:20 schreef smd:
9 vd 10x toch de TNY defect, met name de interne FET is niet meer OK, dus je ziet niets over het hoofd. Meet elco's na Primair, dan is nog enigste misschien

De belangrijkste elco primair is m.i. C702 van 22uF en die heb ik inderdaad even vervangen door een nieuwe, echter zonder resultaat. Ik moet dus op zoek naar een nieuwe TNY.
Pech is dan weer dat de lokale onderdelenwinkel de activiteiten vorig jaar heeft stopgezet (AST in Moerstaten), zodat tante pos vermoedelijk een aantal malen duurder is als het onderdeeltje.
Diverse leveranciers hebben het ook niet in stock leert een korte studie op het www.

RAAF12

Golden Member

Diverse leveranciers hebben het ook niet in stock leert een korte studie op het www.

Die is vlakbij jouw adres en heeft er 5 op voorraad https://www.electrabreda.nl/lnk-serie/11190-tny266gn-power-management-…
edit-de GN ipv P beetje pootjes modden :-)

Op 4 januari 2023 19:14:15 schreef RAAF12:
[...]

Die is vlakbij jouw adres en heeft er 5 op voorraad https://www.electrabreda.nl/lnk-serie/11190-tny266gn-power-management-…
edit-de GN ipv P beetje pootjes modden :-)

inderdaad met de P van pootjes (P staat voor plastic dil)