Openen Dualit mixer DHB1

Hallo,

Onze handmixer, een Dualit DHB1 heeft t begeven, nu was de omschrijving van mijn vriendin nogal vaag, en het zou het snoer kunnen zijn dacht ze, maar ook wat anders.

Heb m vandaag open gemaakt zo ver als mogelijk, aan de kant waar t gereedschap er in gaat, zitten 4 schroefjes achter afdekkapjes, dan kan je 2 schroeven los halen en met 2 platte schroevendraaiers n plastic frampje los halen, dan komt de motor los, deze zit met 2 lipjes, een + en een - (motor is 230 VDC! staat er op)dan kan je de huls waar de motor in zit los halen en komt er nog een frampjes los waarin ook 2 koperen geleiders zitten die de verbinding vormen tussen het printje en de motor.
De knoppen zijn los te halen door voorzichtig het frampje er omheen los te wrikken met 2 kleien platte schroevendraaiertjes.
Tot zover leuk, maar dan wilde ik het deksel losnemen waar de 230VAC kabel doorheen loopt, maar dat lijkt vast gelijmt te zitten.

VRAAG:
Weet iemand hoe je die deksel los kan maken zodat t ook weer vast kan?
ik wil graag beter bij de print kunnen en daar kunnen meten, e eventueel het snoer vervangen.

De rest van het apparaat is goed te servicen. het verbaast me dus dat dat deel zo vast zit.

zit sinds 2009 in de PV.
Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!