Hallo,
Onze handmixer, een Dualit DHB1 heeft t begeven, nu was de omschrijving van mijn vriendin nogal vaag, en het zou het snoer kunnen zijn dacht ze, maar ook wat anders.
Heb m vandaag open gemaakt zo ver als mogelijk, aan de kant waar t gereedschap er in gaat, zitten 4 schroefjes achter afdekkapjes, dan kan je 2 schroeven los halen en met 2 platte schroevendraaiers n plastic frampje los halen, dan komt de motor los, deze zit met 2 lipjes, een + en een - (motor is 230 VDC! staat er op)dan kan je de huls waar de motor in zit los halen en komt er nog een frampjes los waarin ook 2 koperen geleiders zitten die de verbinding vormen tussen het printje en de motor.
De knoppen zijn los te halen door voorzichtig het frampje er omheen los te wrikken met 2 kleien platte schroevendraaiertjes.
Tot zover leuk, maar dan wilde ik het deksel losnemen waar de 230VAC kabel doorheen loopt, maar dat lijkt vast gelijmt te zitten.
VRAAG:
Weet iemand hoe je die deksel los kan maken zodat t ook weer vast kan?
ik wil graag beter bij de print kunnen en daar kunnen meten, e eventueel het snoer vervangen.
De rest van het apparaat is goed te servicen. het verbaast me dus dat dat deel zo vast zit.