Knopje voor HP probook 6550b linkermuis, maar waar?

LS,

dit laptopje voldoet nog prima, maar alleen het rubber knopje op mijn linker muistoetsje is helemaal uit zijn vorm. Vroeger had ik een vriend die van alles kocht bij eeen Thaise laptop onderdelenboer, maar die kan ik niet meer vinden. Maar een ieder die het rubber toetsje weet van mousepad/ trackpad is bij mij welkom. Nieuw nagemaakt of 2e hands gaat ook prima.

Arco

Special Member

Ik dent dat een losse BT muis nemen een stuk simpeler en goedkoper is.
Schijnbaar moet de laptop voor de bracket met de keys te vervangen (waar de keycaps aan vast zitten) helemaal leeggeschept worden tot op de laatste module...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Sine

Moderator

Ebay en ali staan vol met (al dan niet nieuwe) laptop onderdelen, daar even zoeken met wat goede sleutelwoorden brengt vaak een oplossing.

Op 28 maart 2023 17:14:43 schreef Arco:
Ik dent dat een losse BT muis nemen een stuk simpeler en goedkoper is.
Schijnbaar moet de laptop voor de bracket met de keys te vervangen (waar de keycaps aan vast zitten) helemaal leeggeschept worden tot op de laatste module...

scherm eraf, keyboard eruit en het bovendeksel eraf halen. touchpad zit in het deksel
zowieso, op 15-20min haal je een laptop helemaal uit elkaar

ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken