miele koffiemachine CM63

Beste
Ik heb een probleem met mijn koffiemachine: op een ogenblik vroeg ze de filterunit(Brüheinheit) te reinigen. De filterunit zit echter geblokkeerd zodanit dat ik de unit niet uit het apparaat kan nemen. Ik heb het bovendeksel van de filterunitunit afgenomen en dan zie ik dat de filterkamer niet in de juiste positie staat om de unit uit te nemen. Ik kan echter die filterkamer echter niet bewegen. Is er iemand die raad kan geven hoe die filterkamer (brühkammer) in de juiste positie te krijgen?
Dank bij voorbaat voor uw hulp.
Groetjes
Camiel

Bedieningsmotor handmatig terugdraaien, ik vermoed dat er iets van de brouw unit is afgebroken of verkeerd geschoten..

Gewoon toestel op de correcte manier uit zetten. Dan gaat hij in de default positie.

Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?

En mocht dat niet lukken: een externe spanning aansluiten op de motor van de zetgroep en hem in de juiste positie brengen (in het algemeen is een 9V batterij al voldoende).

Hallo
Het is me gelukt om met een voeding de motor te laten draaien en de juiste positie te bekomen om de brouwunit te kunnen uithalen. Ik het eerst een plastiek stuk moeten verwijderen dat schijnbaar de beweging blokkeerde. Ik heb de brouwkamer geopend maar nergens een plaats gevonden waar dit stuk vandaan komt. Ik heb de brouwkamer opnieuw samen geschroefd en op haar plaats gemonteerd, en de machine zo aangeschakeld zonder dit plastiekstuk.
Resultaat er komt water onderuit de machine, maar niet waar de koffie zou moeten uitkomen. Hierbij een foto van dit plastiek stuk. Is er iemand die me kan zeggen waar dit stuk moet gemonteerd worden in de brouwunit?
Beste dank
Camiel

Maak nog even rondom foto's van de brouwunit. Ik vermoed dat daar meer aan kapot is.