De OLED 935 reeks lijkt toch weer het zorgenkindje van Philips te gaan worden van de laatste 5 jaar. Weer een nieuwe klassieker ontdekt... Ik leg even uit, wie weet raad?
Bijna meteen na de lancering van dit model kregen we op de zaak klachten dat die jongens soms een gigantisch lawaai maken na in standby te schakelen. Op zeker moment een software - update die "blijvend geluid na standby zetten als het toestel op een HDMI bron stond" te downloaden. Die update loste het probleem bij de meeste mensen op, waaronder bij m'n eigen oom.
Twee bleven lastig doen. Eéntje is naar het beroemde service center in Hasselt gegaan waar hij een nieuw ssb heeft gekregen, maar een jaar later er terug van had.
Ooit van een vriendelijk forumlid een bestandje gekregen dat het toestel helemaal leeg maakt. Dat daarop losgelaten en ik heb die mensen nooit meer gehoord.
Die andere heeft dat kuurtje in de herfst vorig jaar ook gekregen, maar heeft het fenomeen na een half jaar weer eens terug gehad.
Kent iemand dat probleem, want ondanks het vaker voorkomt schijnen er weinigen de oplossing te kennen...
Ik kan het dan maar weer oplossen
tnx
Gert