Het lijkt er idd. op, dat je niet de juiste zoekopdracht (onvolledig typenr.) gebruikte om het service manual te vinden. Op de website waar @opruiming naar verwees, kun je vaak terecht, alhoewel mij is gebleken, dat die site er wel eens een handje van heeft om foutief de user manual als servicemanual aan te duiden. Helemaal vervelend, omdat je daar voor sommige downloads moet betalen. Een website als Elektrotanya is een andere aanrader. Als die het SM niet heeft, heb je grote kans dat het simpelweg niet beschikbaar is.
Om terug te komen op je defecte receiver: heb je de zoekfunctie op CO geprobeerd? Dan had je vast de thread gevonden die ik augustus vorig jaar over mijn defecte AVR-X2600h hier heb geschreven. Verdere details lees je in die thread (https://www.circuitsonline.net/forum/view/159090)
Ik heb mijn X2600h destijds defect gekocht ter reparatie en wilde hem vervolgens zelf in gebruik nemen. Opvallend is dat jouw receiver net als de mijne zo te zien een fout in het SBL en SBR kanaal heeft. Bij mijn receiver had de vorige eigenaar (of een door hem ingeschakelde reparatiedienst, dit vermoed ik vanwege diverse merktekens op de printen) willekeurig diverse componenten uit die 2 kanalen verwijderd. Daaronder de 2SD2390 en 2SB1560 eindtorren, en de 2SC3964 die hier als temp. monitor dient. Ik heb dus niet kunnen achterhalen of die verwijderde componenten daadwerkelijk defect waren, of zelfs maar te maken hadden met de storing. Vreemd genoeg had men een defecte 150k weerstand (R625) echter helemaal niet opgemerkt. Die moet de +60V voedingsspanning naar de verschilversterker in het SBL (surround back links) kanaal voeren. Die weerstand gaf aanvankelijk een vreemde meetwaarde, na aan één zijde uitsolderen bleek deze geheel open te meten. De andere componenten op de AMP print maten OK.
Ik zie op een van je foto's dat (rode) weerstand R698 (22 Ohm 1W) is verbrand. Die voert het te versterken signaal naar de basis van eindtor Q482 in het SBR (surround back rechts) kanaal. De (groene) emitterweerstanden R483, R484, R689 en R690 zijn 0,47 Ohm 2W. Aangezien je schrijft, dat de receiver een storing in het linker kanaal had, zal daar vast ook nog een defect component zitten.
Ik raad je daarom aan ALLE componenten op de AMP print met de multimeter door te meten. Bij twijfelachtige meetwaarden vergelijken met de meetwaarde op hetzelfde component in een ander kanaal, of het verdachte component aan één kant uitsolderen en opnieuw meten. Let er bij het in- en uitsolderen op, dat het een fenolkern print is. Dit type print kun je heel makkelijk door te lang verhitten beschadigen. Trekt heel snel krom, en, ook al ben je nog zo voorzichtig, voor je het weet laten de printsporen los.
Ik raad je in navolging van een aantal schrijvers in deze thread, met klem aan vooral voor de eindtorren een betrouwbare leverancier te gebruiken. Farnell, Mouser, Digikey e.d. zullen hun vingers niet branden aan fake of relabelled componenten. De gemiddelde chinees op AliExpress boeit dat daarentegen totaal niet. De 2SD2390 en 2SB1560 eindtorren kosten bij Digikey ong. € 3 per stuk, dat is dus niet eens zoveel duurder dan op Ali Express. Vervolgschade aan je receiver door fake of relabelled componenten zal altijd duurder uitpakken, je loopt zelfs kans dat het apparaat daardoor onherstelbaar defect raakt. En het is zonde van al het werk dat je er tot dan toe in hebt gestoken.
Mijn X2600h staat overigens nog altijd ongerepareerd in het schap in mijn hobbykamer. Reden is dat ik de (door de vorige eigenaar verwijderde) 2SC3964 nergens kan vinden. Alleen Futurlec had hem in het leveringsprogramma, maar mijn bestelling is nu nog altijd niet geleverd. Ik heb niet eens een bestelbevestiging van ze gekregen. Geen idee dus of de bestelling uberhaupt is gelukt. Gelukkig betaald met credit card, het bestelbedrag is daar nog niet op in rekening gebracht. Ik heb op internet heel veel negatieve reviews over het bestelproces van deze leverancier gelezen, met name over het ontbreken van inzicht in het bestelproces en de status van geplaatste bestellingen. Ik ben dus in goed gezelschap...
Hopelijk komt er op korte termijn een einde aan de wereldwijde componentenschaarste, en komt deze tor via meer leveranciers beschikbaar, zodat ik eindelijk de reparatie van mijn X2600h kan voltooien.