Grundig 43 " UHD smart tv

Dit topic is gesloten

beste forum gebruikers,

de dochter kocht bij Lidl een Grundig Tv 43" UHD smart tv .... TYPE 43 VLX22LDLB. gekocht op 03/03/2022 ...weinig gebruikt ,staat op de slaapkamer van de 14 jarige zoon ...vandaag hoorde hij een knal en direct zwart beeld .Ik heb nu een mail gestuurd naar Lidl ,omdat ik dacht destijds bij de advertentie dat er 3 jaar garantie op was .Wacht nu op antwoord van Lidl ..indien geen garantie moet hij open . Denkelijk een voeding probleem , misschien ook weer zo'n LNK gedoe ,dat veel fabrikanten toepassen .Al meerdere negatieve ervaringen mee gehad na 2-3 jaar ...wasmachine,droogkast en cv stuurprint vaillant .
Heeft er iemand al zo' probleem gehad met Grundig. Heeft iemand tips , een schema en welke printen die er inzitten ...als het de voeding zou zijn , en niet meer te herstellen is ( zoals ik had met de CV print ..de klap van het LNK IC had de print en de omliggende componenten verwoest !! ) denkelijk is zo'n grundig print wel op het internet te vinden .

groeten,

francois

hallo smd,

inderdaad ..de éérste was niet correct ik schreef 34 " en het moet 43" zijn .Ik zag het staan en verwijderde het ...tenminste dat dacht ik ,uit mijn mijn lijst is het ...maar in het forum staat het inderdaad 2 keer !!! weet dus niet hoe ik het daar wegkrijg.

grt,

françois

Henry S.

Moderator

Deze post is niet door ChatGPT gegenereerd. De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten