Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Ik demonteer regelmatig gebruikte Vapes voor de accu's, de luxere modellen met meer "Puffs" hebben vaak displays en zijn oplaadbaar.
Uit deze FUMOT DIGITAL BOX 12K wegwerpvape haalde ik het volgende display.
Dit display heeft maar 6 aansluitingen en maakt gebruik van Charlieplexing. Ik heb hiervoor wat arduino code geschreven en op Github gezet.
roadrunner84
Meep! Meep!
Chique! Uit nieuwsgierigheid, DROP_RB / DROP_LO moet ik dat lezen als "druppel rechts blauw" en "druppel links oranje"? Jezegt namelijk dat het een meerkleurig icoon is, maar de kleuren benoem je niet, ik gok dus dat het uit/blauw/oranje/witachtig is.
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
DROP_RB => Rechts Boven
DROP_LO => Links Onder
Ik heb een display waar de drop alleen wit is, er zijn ook versies waar de segmenten van de drop verschillende kleuren hebben.
Hier een YouTube filmpje van iemand die ook met een dergelijk display bezig geweest is icm een Arduino.
https://www.youtube.com/watch?v=VvY9Pa5idqo
[Bericht gewijzigd door Roland van Leusden op (27%)]
roadrunner84
Meep! Meep!
Ah oke. Ik zou, gezien de rest allemaal in het engels is, dan DROP_RT en DROP_LB gebruiken voor top en bottom.