hallo
ik heb hier een accu type gold van gazelle, als ik de lader aansluit gaat er 1 rood lampje knipperen na 5 min is lampje uit.
3 punten voor uitgang steker + -- en communicatie
als ik een lamp van 48v en 150 w op + en -- zet brand lamp fel dan zou je zeggen dat accu vol is.
kan die melding a.4 zorgen dat accu niet laad?
op internet staat slechte stekkers maar die zijn goed.
wie heeft ervaring?
CrossFireX
A good housewife opens the fridge-door at zero cross point of AC cycle.
Het kan ook slechte bekabeling zijn, dat zal je moeten uitmeten. Tussen motor, batterij en bediening.
Ofwel heeft het BMS zijn werk gedaan en een fout gedetecteerd in het batterij pakket. Bij een soortgelijk iets hier hebben we de accu laten reviseren en het probleem was toen opgelost. Er waren enkele slechte cellen in de accu. We konden dat misschien zelf ook doen, maar ik rommel daar liever niet mee. Met die hoge spanningen en vele Amperes valt niet te lachen. En ik heb daar geen ervaring mee.
[Bericht gewijzigd door CrossFireX op (20%)]
fcapri
ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken
die gazelles staan op slot tot en met. je kan zelf niet zomaar een andere accu in de fiets steken om te testen. die accu moet aangemeld worden. ik begin ook niet aan die dingen. de eerste en laatste gazelle heb ik gesloopt hier.
krijg je de accu wakker? er zit achteraan aan het licht een drukknopje. deze durven serieus roesten en dan krijg je ze ook niet aan (roest door water insijpeling in het achterlicht)
CrossFireX
In een handboek staat dat je de accu kan resetten als laatste mogelijkheid. De drukknop op de accu zelf een 20 tot 30 seconden ingedrukt houden en dan daarna met een enkele druk weer proberen aan te zetten, als dat niet helpt dan; Zou ik de accu ook laten reviseren... Alles zit verankerd tegenwoordig met software-locks.
Zonder speciale software van de fabrikant kan je niks doen met je fiets.
[Bericht gewijzigd door CrossFireX op (11%)]