fcapri
ik hou van werken ..., ik kan er uren naar kijken
Ik vond in de specs dat die in bepaalde omstandigheden 3650watt trekt, maar ook soms 5kw ( warm3n of koelen 3n afhankelijk van 5wmp vermoed ik)
henri62
1-st law of Henri: De wet van behoud van ellende. 2-nd law of Henri: Ellende komt nooit alleen.
Op woensdag 3 juni 2026 14:44:57 schreef HVAC_Gebouwentechnieken: Zal hier wel effectief een transfo moeten komen, anders zal dit niet werken.
Weet je wel hoe groot zo'n ding wordt voor 25A? Ik zou direct afscheid nemen en een andere warmtepomp kiezen.