Op 17 april 2005 20:10:07 schreef KT88:
Net terug van deze audiodag, en in 1 woord: GEWELDIG!
Heb lekker mijn twee setjes kunnen demonstreren,
Erg mooie setjes ook. Helaas heb ik ze niet heel uitgebreid kunnen horen, maar wat ik ervan gehoord heb. Erg indrukwekkend.
Daarop inhakend: heb je ergens een schemaatje van dat 6bx7 versterkertje?
veel geluisterd bij de collega zelfbouwers, en nog een hoop opgestoken van de lezingen van Ome Menno (vd Veen), Ome Guido (Tent), en ome Zelfbouw Electrostaat (ben zijn naam vergeten, schaam! ). Die ESL was wat mij betreft de uitsmijter van de show!
Ipenburg, Wim Ipenburg. En vergeet vooral zijn zoon niet die al even enthousiast was (en de grootste moeite deed zijn pa ad te troeven op het gebied van audiokennis). Maar dat van die uitsmijter, dat ben ik met je eens.
(voor de mensen die het dus niet gehoord hebben: ik ging hier om een indrukwekkende fullrange elektrostaat, van ruim twee meter hoog en toch al snel een kleine deurbreedte breed, die in een keer afrekende met vele vooroordelen over elektrostaten. Zo blijkt het dus wel mogelijk om een indrukwekkend laag neer te zetten met zo'n speaker! En niet te vergeten, perfect afgewerkt)
Ook nog een boekje gekocht bij ome John (vd Sluis).
Jaja, audio is een klein wereldje 
Volgend jaar zeker weer, en Simon-Thijs en Daniel: bedankt voor deze gezellige dag! Het was super!
vergeet ook vooral Ward, Erica en de zus van S-T - wier naam ik dan weer schaamteloos vergeten ben - niet!
Ik heb van veel demo's en presentaties maar een deel meegekregen, maar wat ik verder ook erg indrukwekkend vond waren de hestia's van Edo (Peerless hds134 met Vifa ringradiator in een 6 liter bassrelexbehuizing). Deze speakers klonken veel groter dan ze feitelijk waren. De monitorspeakers van Jeroen en niet te vergeten de cariodides van Hans. En in de ruimte waar kt88 ook stond, de spullen van Reinout. Wat kan die gast dingen mooi afwerken zeg!