Cambridge Soundworks

Hallo

Ik heb een vraag. Heeft er iemand al eens een speakerset van Soundworks (Cambridge Soundworks fps 2000 digital) gehad die niet werkte want ik heb hier zo een set van een vriend van me die werkte eerst heel goed en na een tijd viel die soms uit en dan ineens ging die weer en zo een 2 weken terug is het helemaal gedaan. Nu komt er geen geluid uit helemaal niks en het ledje dat geeft ook geen licht meer.

Ik heb de adapter nagemeten en daar komt toch nog altijd de volle spanning uit (15V). Dus dat is het niet, maar het probleem is dat het precies zo gemaakt is dat als je het openmaakt dat je er nie veel aan kan doen want die printplaten die zitten echt heel vast.

Dus heeft iemand een idee wat er stuk zou kunnen zijn ?

mvg Andy

Hugo Welther

Moderator

Heb je geen garantie meer dan?

Weet niet wat zo'n setje kost, maar de fabrikant/winkelier moet een garantietermijn geven waarvan de duur in overeenstemming is met de prijs en de levensverwachting van een apparaat.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Nee de garantie is verlopen het is al 1.5 jaar geleden dat die dat heeft gekocht en hij had maar 1 jaar garantie.