Regelbare voeding

Alleen berichten met de trefwoorden “labvoeding site” worden getoond. Alle berichten tonen

Volgens mij zit er in die labvoeding van deze site ook een LM317, maar daar zitten ook nog heel veel andere onderdelen bij. Zorgen die ervoor dat hij erg kortsluitbestendig is? Ik denk niet dat de LM317 het zo lang doet als je hem lang kortsluit:)

Op 18 april 2006 19:16:21 schreef William van t Hul:
Volgens mij zit er in die labvoeding van deze site ook een LM317, maar daar zitten ook nog heel veel andere onderdelen bij. Zorgen die ervoor dat hij erg kortsluitbestendig is? Ik denk niet dat de LM317 het zo lang doet als je hem lang kortsluit:)

Het enige wat anders is is de weergave van de bruggelijkrichter; de waardes van de condensatoren, weerstanden, enz, en ook de transfo.
Voor de rest is het juist hetzelfde

Je moet de LM317 natuurlijk ook op een koelplaat bevestigen

Keep it alive

Ow, sorry, ik bedoelde de labvoeding. Daar zitten heel veel andere componenten bij.
http://www.circuitsonline.net/circuits/view/71

[Bericht gewijzigd door WillyHul op dinsdag 18 april 2006 19:24:18

Zou je mischien een schemaatje willen maken die ik erbij kan maken zodat ik dezelfde functies heb als de labvoeding?

Op 19 april 2006 16:26:58 schreef William van t Hul:
Zou je mischien een schemaatje willen maken die ik erbij kan maken zodat ik dezelfde functies heb als de labvoeding?

Of je maakt de labvoeding :)

Keep it alive

Dat was ik eerst van plan maar ik zie hier in dit forum veel problemen met die voeding.

Bij die labvoeding van deze site zit wel een printplaat-layout, maar die in pdf, kan iemand die met EAGLE maken? Want mischien kan ik dan het printje laten etsen.

[Bericht gewijzigd door WillyHul op woensdag 19 april 2006 16:46:31

Nou ik vind de voeding van deze site duidelijker (ik ben nog maar een beginneling)

Ik denk dat is de voeding van deze site maak. Alleen kan ik i.p.v. de trafo een printje maken, voor de voeding
En kan ik de Volt- en Ampere meterts ook zelf maken, is dat mischien goedkoper of makkelijker?

Op 19 april 2006 16:53:25 schreef William van t Hul:
Nou ik vind de voeding van deze site duidelijker (ik ben nog maar een beginneling)

Ik denk dat is de voeding van deze site maak. Alleen kan ik i.p.v. de trafo een printje maken, voor de voeding
En kan ik de Volt- en Ampere meterts ook zelf maken, is dat mischien goedkoper of makkelijker?

Zelf een Volt- en amperemeter bouwen gaat niet
Ik zou dan deze gebruiken
volt-en amperemeter
Moet je maar eens bij conrad gaan zien

Keep it alive
Henry S.

Moderator

Op 19 april 2006 16:39:47 schreef William van t Hul:
Dat was ik eerst van plan maar ik zie hier in dit forum veel problemen met die voeding.

Bij die labvoeding van deze site zit wel een printplaat-layout, maar die in pdf, kan iemand die met EAGLE maken? Want mischien kan ik dan het printje laten etsen.

Astu! Wegens de problemen heb ik de boel wat verduidelijkt.
http://www.circuitsonline.net/forum/view/33387/

De pdf die ik er bij gezet heb is 1:1, direkt printbaar op transparant.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.