Waarom vallen stage lopers in slaap ??

Lucky Luke

Golden Member

Op 3 mei 2006 18:42:11 schreef zweetvoetje:
Ik wordt nou wel nieuwsgierig naar de al dan niet leuke grap van L.L....

er stond:
ik slaap altijd als ik meerijd in de auto, omdat... (enz)

had ik in de quote van gemaakt:
ik slaap altijd in de auto... (enz)
en eronder getyped:
dan hoop ik dat je geen taxichaufeur bent >:)

ik had dat als ik meerijd verwijderd omdat ik daar de eerste keer overheenlas, en toen gelijk aan een slapende taxichaufeur moest denken (+ bijbehorende chaos, maar dan in tekenfilm-stijl. iedereen wel platgereden, maar staat op, scheld taxichaufeur uit en gaat verder met oversteken)

sorry kt, post verwijderen was nutteloos geloof ik...

Eluke.nl | handgetypt | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Free the whales!
free_electron

Silicon Member

- te moe van t'feesten en op cafe te zitten
- niet geinteresseerd
- nie gewend te werken
- beter dan conversatie met oude knakker achter stuur
- nie genoeg 'bonk bonk bonk' op de radio
- te hoog co2 gehalte in de auto
- te goede vering en te zachte zetels en te stille motor

noem maar op . der zijn redenen genoeg.

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

Op 2 mei 2006 23:39:40 schreef chuckie:
@Fantomaz
Waarom begin je niet voor jezelf, als je dan toch teveel uren maakt kan het beter naar jezelf toekomen.
Dat heb ik ook gedaan omdat ik op een gegeven moment zelfs op zondag voor mijn baas bezig was.

Dat heb ik ook meermalen overwogen.
Het probleem is echter dat ik van niets voldoende weet om aan de man te brengen.
Ja... ik weet wel dingen, maar dat is illegaal en dat wil ik niet.
Ik heb nog wel enkele ambities, maar het moet wel uit de verf komen. Ik heb wat dat aangaat niet zoveel lef.
Een startkapitaal heb ik niet dus zou ik dat moeten lenen. En met een eigen huis vind ik dat wel een risico. (net als werkloos raken maar dat is weer een ander verhaal)

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

begin in de advies wereld....ook mijn plan volgend jaar

80 euro uur minimum tarief (ex btw) (incl kortingen)

en voor advies hoef je niets te weten. gespreken leiden is de kunst.......

(ik studeer er in af , het is een eitje een grote bek een een vlote babel en je bent er. ik er verderweinig over zeggen want er rust een vreemde eigendomsafspraak op mijn afstuderen....gezeik allemaal)

[Bericht gewijzigd door Jan klaasen op woensdag 3 mei 2006 23:38:22

Op 3 mei 2006 23:36:05 schreef Jan klaasen:
begin in de advies wereld....ook mijn plan volgend jaar

80 euro uur minimum tarief (ex btw) (incl kortingen)

en voor advies hoef je niets te weten. gespreken leiden is de kunst.......

(ik studeer er in af , het is een eitje een grote bek een een vlote babel en je bent er. ik er verderweinig over zeggen want er rust een vreemde eigendomsafspraak op mijn afstuderen....gezeik allemaal)

Heb ik gek genoeg ook overwogen.
Een vlotte babbel heb ik wel en ik beheers de taal goed, waarmee je mensen ook wel kunt overrompelen.

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

ik denk wellicht aan een andere sector...wonen - zorg - welzijn, voor mij.

een beetje presentaror van een congres oid vangt zo'n 1500 a 2000 euro de dag (10 a 12 uur) (soms wel inclusief meenemen van amp/microfoons/speakers)

als je er dan 10 in de maand hebt.......

Henry S.

Moderator

Op 3 mei 2006 23:11:09 schreef free_electron:
- te moe van t'feesten en op cafe te zitten
- niet geinteresseerd
- nie gewend te werken
- beter dan conversatie met oude knakker achter stuur
- nie genoeg 'bonk bonk bonk' op de radio
- te hoog co2 gehalte in de auto

noem maar op . der zijn redenen genoeg.

- geen subwoofer aan boord.

Je zag je vandaag de ogen uit, korte rokjes weer :9~

Deze post is niet door ChatGPT gegenereerd. De 2019 CO labvoeding.
klein is fijn

Moderator

Op 3 mei 2006 23:11:09 schreef free_electron:

Daar heeft Henry geen last van he? ;) >:)

tja....ik zag een meisje van amper 10 met haar pa met een rokje wat als het via de curve van 12 tot 18 steeds korter word in het negatieve komt....

ouders kleed uw kroost aan.....

ik zag geheel ongewild haar onderbroek

(dus heeft er weinig mee te maken)

Hugo Welther

Moderator

Op 3 mei 2006 23:46:08 schreef Jan klaasen:

een beetje presentaror van een congres oid vangt zo'n 1500 a 2000 euro de dag (10 a 12 uur) (soms wel inclusief meenemen van amp/microfoons/speakers)

als je er dan 10 in de maand hebt.......

Vergeet niet dat een professional in deze beroepsgroep een zelfstandige is. Alle lasten, kosten, belastingen, sociale premies en verzekeringen moeten daar nog vanaf.

@Jan Klaasen: on topic please.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
Henry S.

Moderator

Op 3 mei 2006 23:50:27 schreef klein is fijn:
[...]Daar heeft Henry geen last van he? ;) >:)

Goede vering, en heerlijke zetels en een heel kleine einddemper >:)
Een meerijder valt meteen in slaap totdat ik het gas in trap.

Deze post is niet door ChatGPT gegenereerd. De 2019 CO labvoeding.

Op 3 mei 2006 23:50:40 schreef Jan klaasen:
... met haar pa met een rokje wat als het via de curve van ....

Schandaalig, die vaders van tegenwoordig.
Ik heb keurig een rok tot over de enkels zodat je alleen mijn sokken ziet als ik op naaldhakken loop.
Ik wil echt niet dat mijn zoon zich moet schamen voor zijn vader in zo'n klein rokje, als hij van school wordt gehaald!! >:)

Op 3 mei 2006 23:52:17 schreef Hugo Welther:
[...]
Vergeet niet dat een professional in deze beroepsgroep een zelfstandige is. Alle lasten, kosten, belastingen, sociale premies en verzekeringen moeten daar nog vanaf.

@Jan Klaasen: on topic please.

sorry, ik vergeet dat niet maar een gemiddelde kleine zwelfstandige haalt dit niet. en je hebt geen pand oid nodig..

en tja on topic in dit topic.

in mijn stages mts heb ik ook wel naderhand en vooraf in de trein geslapen. je leeft dan nu eenmaal wat anders als een volwassenen. en dat eist zijn tol. als een stagiar gewoo ndoordeweekse burgerlijk leeft en in het weekeind flink de beest uithangt. kost dat ook een berg energie

Op 3 mei 2006 23:54:29 schreef Canule:
geweldig genoten vandaag :9~ :9~

Ik heb vandaag de hangmat weer uitgehangen tussen auto en lantaarnpaal. Even de auto vooruitdrukken tot de spanning voldoende was en toen lekker mijn pauze eens weggeslapen met de radio aan.
Nadeel is dat ik alleen minder opwindende bouwvakkers in mijn zichtveld had.

Op 3 mei 2006 23:53:19 schreef Fantomaz:
[...]
Schandaalig, die vaders van tegenwoordig.
Ik heb keurig een rok tot over de enkels zodat je alleen mijn sokken ziet als ik op naaldhakken loop.
Ik wil echt niet dat mijn zoon zich moet schamen voor zijn vader in zo'n klein rokje, als hij van school wordt gehaald!! >:)

em... iet wat ongelukkige zinsbouw

meisje vegezeld van haar vader bedoel ik dan

Op 3 mei 2006 23:58:27 schreef Jan klaasen:
[...]

em... iet wat ongelukkige zinsbouw

meisje vegezeld van haar vader bedoel ik dan

Ja ik had het door ;-)
Inderdaad vind ik ook dat sommige meisjes te jong de vrouw proberen uit te hangen. Dat een vader dat aandurft, zijn dochter zo te laten lopen.
Aan de andere kant. 10 is niet een leeftijd waar je enigzins van verwacht dat er op gelet wordt, waardoor je best wel een kort rokje aan kunt. Dat kom je met mooi weer in alle leeftijden tegen.
Alleen houden wij de tendens gaande door het aan te halen. Maw hoe kijk je er tegen aan?
Maar het feit is inderdaad dat er mensen zijn die er wel met foute gedachten tegenaan kijken en juist om die reden kun je als vader (moeder?)overwegen je kind iets bedekter te kleden.
Ik doe in ieder geval mijn ogen dicht in de pauze. Niet dat ik als vader dat aanzicht niet aankan, maar meer omdat ik mijn rust moet vinden in mijn pauze's.;-)

lol ik nog geen last mee gehad.. al moet ik zeggen dat ik ook wel redelijk duf ben.. dinsdag kwamen ze een spuitbrug afhalen die nog klaar moest... dus vorige week donderdag vrijdag en deze maandag van 8 tot 12(avond) gewerkt. mja ie staat nu wel heen en weer te vliegen :)

Lucky Luke

Golden Member

Op 3 mei 2006 19:14:24 schreef zweetvoetje:
Ik zat in de wagen >:)>:)

in tekenfilm stijl zei ik. dus dan hang je er half buiten door de snelheid (door een gebroken achterraam. dikke kat als huisdier die op gaspedaal een dutje doet, etc)

Op 3 mei 2006 23:50:40 schreef Jan klaasen:
tja....ik zag een meisje van amper 10 met haar pa met een rokje wat als het via de curve van 12 tot 18 steeds korter word in het negatieve komt....

ouders kleed uw kroost aan.....

ik zag geheel ongewild haar onderbroek

(dus heeft er weinig mee te maken)

mode van tegenwoordig! daar lopen somigen zelfs 's winters mee!
waarom mogen hun wel doodvriezen en wij niet? als mannen zijn we zwaar achtergesteld, zwaar!
wij pikken dit niet meer!
( ik vin het zwaar iritant dat er nooit meer een raam open mag door die ^&*)*(^@$ mode)

Op 3 mei 2006 23:56:11 schreef Jan klaasen:
on topic

Op 3 mei 2006 23:52:17 schreef Hugo Welther:
on topic

wat is dat? >:)

ok, zal proberen ontopic te gaan. heb alleen weinig te zeggen, en dit is best wel een offtopictopic, zodoende.

Eluke.nl | handgetypt | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)