Win een Elex DVD

Jeroen

Moderator

Wellicht dat sommigen van jullie het gemist hebben, maar er loopt momenteel een prijsvraag op Circuits Online waarmee je een Elex DVD kunt winnen. De prijsvraag wordt georganiseerd naar aanleiding van de overstap naar een eigen server.

Je kunt de prijsvraag hier vinden: http://www.circuitsonline.net/news/view/93

Doe mee, en misschien win je wel de DVD :).

zou het niet mooier zijn raden naar de prijs van de server? :P

nee, vind het echt goed id, keer statistieken bestuderen en dan gokje wagen...

kzie dat er dagelijks maar rond de 1500 bezoekers zijn, ik had er eigenlijk meer verwacht

bv http://www.messfreak.be/ heeft er 10000 en meer per dag(is site van iemand die vorig jaar bij mij zat) en zo is toch niet slecht e

Jeroen

Moderator

De teller op de homepage telt alleen de bezoekers die via de homepage op de site komen, veel bezoekers komen direct bij het forum binnen. Het werkelijke aantal bezoekers ligt dus een stuk hoger.

Maar wat is de vraag nu precies?
Aantal bezoekers, aantal unieke bezoekers, aantal CO leden of aantal unieke CO leden?
Dan kunnen de getallen flink verschillen.

Why do people spend money they don't have, to buy things they don't need, to impress people they don't like...? .-.-.-.-. Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

jah, is het dan datgeen op de teller staat, dus van de homepage, dat gebruikt wordt voor de wedstrijd of niet?

Hoeveel bezoekers heeft Circuits Online op 15 november 2006?

Klik hier om mee te doen aan de prijsvraag. Diegene die het juiste antwoord geeft of er het dichtste bij zit wint de Elex DVD.

De prijsvraag kan tot en met 14 november ingevuld worden. De kleine lettertjes: het aantal bezoekers wordt gemeten met Google Analytics. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd

hmmz ligt het aan mij of is dit beetje onmogelijk?? of moeten we schatten hoeveel bezoekers CO de dag na de sluiting van de prijsvraag heeft?

Op 9 november 2006 00:03:20 schreef Fixation:
[...]

hmmz ligt het aan mij of is dit beetje onmogelijk?? of moeten we schatten hoeveel bezoekers CO de dag na de sluiting van de prijsvraag heeft?

jah, de dag ervoor is het makkelijk af te lezen e

Henry S.

Moderator

Op 8 november 2006 23:22:00 schreef Blanckaert Tim:
jah, is het dan datgeen op de teller staat, dus van de homepage, dat gebruikt wordt voor de wedstrijd of niet?

Nee natuurlijk niet! |:(
Lezen is blijkbaar moeilijk:

Op 8 november 2006 23:04:07 schreef Jeroen:
De teller op de homepage telt alleen de bezoekers die via de homepage op de site komen, veel bezoekers komen direct bij het forum binnen. Het werkelijke aantal bezoekers ligt dus een stuk hoger.

Kom op, waag een gokje.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op donderdag 9 november 2006 01:28:14

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 9 november 2006 01:21:51 schreef Henry S.:
[...]
Nee natuurlijk niet! |:(
Lezen is blijkbaar moeilijk:
[...]

Kom op, waag een gokje.

ok, kzal een gokje wagen een dezer dagen, heb er dus totaal geen gedacht van, want die statistieken ng nooit gezien :9

fzwart

Golden Member

Stop maar jongens, ik heb het enige goede antwoord al ingevuld. Stuur die DVD alvast maar op .... :-) :-)

Al is een spreekwoord nog zo raar, als het rijmt dan is 't waar
Henry S.

Moderator

Op 9 november 2006 07:03:52 schreef Blanckaert Tim:
[...]

ok, kzal een gokje wagen een dezer dagen, heb er dus totaal geen gedacht van, want die statistieken ng nooit gezien :9

Zou ook te simpel zijn :9

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Of je hackt op 15 november even de server en vult jouw antwoord in als aantal gebruikers;)

Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.

kan... maar dan ben je nog steeds dagje te laat met opsturen;)

prijsvraag = 0
gewoon om 5 voor 12 de server plat gooien >:)

netjes! inzending meteen gekoppelt aan naam, kan niemand dus 2x keer meedoen...

[Bericht gewijzigd door MAH op vrijdag 10 november 2006 19:50:12

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

prijsvraag = 54
mijn kat mocht het intoetsen en vond dat genoeg :)

?

Op 10 november 2006 12:48:08 schreef johne:
prijsvraag = 54
mijn kat mocht het intoetsen en vond dat genoeg :)

arme kat als het niet goed was :P
madthijs,

prijsvraag 1511

3001 (veels te veel denk ik nu :P)

Schiet op, nog maar 23 minuten !!!

-

Op 14 november 2006 22:15:39 schreef Blanckaert Tim:
wanneer wordt de winnaar verwittigd?

net na 0.00u? of toch pas morgen ergens in de dag?

Wat denk je, alsje het aantal bezoekers moet raden van 15 november. Dat is morgen. De uitslag kan er pas op zijn vroegst op de 16e zijn

-

Ahhh was ik zomaar vergeten mee te doen :P pff langleve de lange dagen

LED there be light

Op 14 november 2006 23:38:02 schreef Ganzz:
[...]

Wat denk je, alsje het aantal bezoekers moet raden van 15 november. Dat is morgen. De uitslag kan er pas op zijn vroegst op de 16e zijn

gvd, foutje van mijnentwege, srr

1399 waren er?

als ik mijn koekje weg gooi en log opnieuw in ben ik dan twee keer geteld?

[Bericht gewijzigd door johne op donderdag 16 november 2006 01:26:23

?
Henry S.

Moderator

De prijsvraag kan tot en met 14 november ingevuld worden. De kleine lettertjes: het aantal bezoekers wordt gemeten met Google Analytics. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Was het trouwens bezoeken of bezoekers?

Maak me niet gek, ik ben al gek.