Elektronica Boek

Beste circuitonliner's,

Voor te beginnen wens ik jullie een fantastisch 2007 toe.
Wist niet goed waar ik deze vraag moest plaatsen, als het in het foute topic is, mijn excuses ervoor.

Ik zoek een goed boek waar de basis principes van elektronica in staan beschreven. Ik ben niet echt een beginner, heb al een achtergrond, maar ik denk dat het zeker niey slecht is de basis nog eens opnieuw door te nemen zodat ik het nu op en top snap.

Kennen jullie misschien links ofzo?

Met basis bedoel ik; hoe kan ik een elektronica circuit opbouwen, niet digitaal, dit is voor later.

Hartelijk dank, Jef

Elektronica voor dummies, elektronica echt niet moeilijk? Is dat misschien wat voor je.

Maak me niet gek, ik ben al gek.

elektronica voor dummies is misschien niet uitgebreid genoeg, maar toch bedankt voor de info.

elektronica echt niet mogelijk da zijn 3boeken dus dat zal toch wel uitgebreid genoeg zijn lijkt mij

Er is een boek basiscursus elektronica te verkrijgen via bol.com! leek mij wel een goed boek!

High met Henk

Special Member

Op 3 januari 2007 17:41:07 schreef buzzer:
elektronica echt niet mogelijk da zijn 3boeken dus dat zal toch wel uitgebreid genoeg zijn lijkt mij

hmm leuk boek voor voorbeelden, maar echt veel nuttige info hoe het allemaal werkt..Dat is er niet echt bij

elektronic devices en digital fundamentals is een leuke starter. allebei van floyd, ik weet niet hoe de versie met VHDL is, die heb ik nog niet in mijn handen gehad. Ik denk alleen dat je hier voorlopig je handen aan vol hebt.

VHDL zet ik hier wel op mijn verlanglijstje....

http://covers.allbookstores.net/c/1127410133/book/full/0131946099

http://images.bestwebbuys.com/muze/books/09/0131140809.jpg

Let wel ff op dit zijn flinke pillen en NIET goedkoop. ik heb er echter nu soms nog profijt van! Zeker geen waardeloze investering.

digital fundamentals kost 115 euro bij een niet nader te noemen europese bookstore. Elektronic devices kost 86,99 bij diezelfde bookstore