Elektronica-beurzen

Hallo,

Als student zou ik me graag meer willen inleven in mijn studie. Graag zou ik willen weten hoe de elektronici iedere dag nieuwe uitvindingen maken. Mijn gedachte ging naar een elektronica-beurs. Kent iemand een elektronica-beurs die in de nabije toekomst gehouden wordt in Nederland of België ? Ik verkies liever België, maar het mag ook Nederland zijn.

Erwin

"electronica" is wel een erg ruim begrip.. wat voor soort zoek je? Kijk bijvoorbeeld eens op kivi niria

Anoniem

er is hier net een topic over een radiomarkt in rosmalen ;)
ergens een topic zoek maar even en daar is ook een CO
'meet & greet'

Wat ik met elektronica bedoel is vooral het comfort van de mens. Waar elektronica in zit en waar we het allemaal gebruiken. Liefst zou ik willen zien, hoe de mens leeft met wat elektronica te bieden heeft.

Erwin
Henry S.

Moderator

Op 16 januari 2007 21:00:19 schreef Erwin Geelen:
Wat ik met elektronica bedoel is vooral het comfort van de mens. Waar elektronica in zit en waar we het allemaal gebruiken. Liefst zou ik willen zien, hoe de mens leeft met wat elektronica te bieden heeft.

Een vakbeurs dus, er was er de Firato, helaas niet meer. Dan is er nog Het Instrument.

Rosmalen en co is heel wat anders.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

het instrument is net geweest (ergens in november). Dan is wel een uitgebreide beurs. Ben er zelf ook geweest. Daar komen alle vormen van elektrotechniek aan de orde, en kan je dus zelf bepalen waar je interesse in ligt..

neem wel een stevige rugtas mee, want als je wilt kan je zeer veel informatieboekjes krijgen.... :)

[Bericht gewijzigd door Mitchell S op woensdag 17 januari 2007 09:00:59

In Duitsland zijn er ook enige vakbeurzen, de Embedded World in nürnberg is een zeer grote op het gebied van embedded systems, zeer interessant, maar misschien een beetje te ver weg, of buiten het budget (de entree voor dit soort beurzen is niet gratis)

Het instrument vind ik zelf nou niet echt bijzonder moet ik zeggen.

Verdere beurzen zou ik zo 123 niet weten de Firato is er al een tijdje niet meer dus ....

ik vond het instrument wel ok, omdat ik veel informatie nodig had op pcb's. En dan vooral over de productie. Door een gesprek op het instrument heb ik een rondleiding kunnen krijgen.

Laatst kreeg ik e-mail van een duitse embedded beurs. Kostte iets van 165 euro dacht ik...:(