stiekumme verbetering doorgevoerd?

Ik weet niet hoelang het al zo is, maar ik heb (pas) vandaag opgemerkt dat het inloggen op verschillende PC's niet meer resulteert in een onoverzichtelijke rij met rode LEDjes, ter indicatie hoever je "bij" was met het lezen van de forums.

Verwarrend? Vast wel.
* Fantomaz is weer enthousiast op dreef

Log je op CO altijd in met 1 PC zul je het niet merken.
Je ziet in de lijst met berichten/topics welke er nieuw bij zijn gekomen sinds je laatste bezoek met die PC.
Logde je echter in met een 2e PC was die lijst niet actueel en zag je de lijst bijgewerkt vanaf de laatste keer dat je ingelogd had met die PC!

Dat was erg verwarrend omdat, wanneer je vrij snel wisselt tussen 2 of meer PC's (zoals ik tussen werkkamer en Laptop in de woonkamer), je niet meer wist wat nieuw was en wat niet.
Geen groot drama... Het kostte soms even wat extra tijd. Maar aanhouden hoelaat je voor het laatst had gekeken deed het ook goed.

Anyway... Ik zie dat dat nu niet meer zo is en dat het overzicht van nieuwe reacties cq topics nu gerelateerd is aan je inlognaam(?) of IP (?)

en weer een dikke veer in de ( )*( ) van deze verantwoordelijke MOD :-P

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

gisteren wrs doorgevoerd, ik had 1 van deze dagen(denk gisteren) dat de 'ledjes' niet meer ok waren, het was ook zo rond deze tijd...ik was niet uitgelogd, en cookies ng ok denk ik...

Henry S.

Moderator

Vandaar dat m'n ledjes uitgingen... Weten we dat ook weer.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
klein is fijn

Moderator

Op 23 april 2007 23:26:02 schreef Henry S.:
Vandaar dat m'n ledjes uitgingen...

Hier ook al. Jeroeeeen! :P

Jeroen

Moderator

De tijdgrens waarbij topics als nieuw gezien worden wordt nu inderdaad per gebruiker en niet meer per sessie opgeslagen. Dat de LED'jes zondag uitgingen had met deze update te maken.

Op 24 april 2007 09:20:59 schreef Jeroen:
Dat de LED'jes zondag uitgingen had met deze update te maken.

Ik kon me al niet voorstellen dat er een uur of wat niets gepost was, toen ik even weg was geweest, :-P
Maarrreee een welkome verbetering.

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

scheelt idd een hoop tis niks om 4 of 5 pagina's met ledjes te zien :P aangezien ik in het weekend niet op het werk zit en daarvandaan het meest op CO...

HULDE AAN DE MODSSS :) daaannkkk uwess..

iets zonder duidelijke functie is vaak meer waard als iets nuttigs...