zet mij maar onder "onbevestigde mensen".
Golden Member
Op 12 mei 2007 13:02:53 schreef Lucky luke:
Oke is gedaan
Golden Member
Zet mij maar bij de namen die zeker meedoen
[Bericht gewijzigd door marcob op maandag 14 mei 2007 11:43:06
Crownhill heeft de prijzen verlaagd ...
http://www.crownhill.co.uk/datasheets/PDS_Price_Summer_2007.pdf
Theo
Op 14 mei 2007 16:16:49 schreef ~Galaxy:
Crownhill heeft de prijzen verlaagd ...http://www.crownhill.co.uk/datasheets/PDS_Price_Summer_2007.pdf
Theo
Was al vermeld en dan ben je nog steeds 20 euro duurder uit als je hem daar koopt
Golden Member
Op 14 mei 2007 17:46:27 schreef Gerwinh:
[...]Was al vermeld en dan ben je nog steeds 20 euro duurder uit als je hem daar koopt
de dollar staat op ongeveer E0,75. als ik dan ervan uitga dat je de manuel zelf print, kom ik op 199 dollar voor PDS.
199*0,75=149,25
moeten ze ook nog wel verstuurd worden etc, ik weet niet wat dat allemaal kost...
Op 17 mei 2007 12:55:20 schreef Lucky luke:
[...]
de dollar staat op ongeveer E0,75. als ik dan ervan uitga dat je de manuel zelf print, kom ik op 199 dollar voor PDS.199*0,75=149,25
moeten ze ook nog wel verstuurd worden etc, ik weet niet wat dat allemaal kost...
Een bericht op vorige pagina werdt een bedrag van 128 pond genoemd dat is €187 incl verzenden
Ey,
deze intreseert mij ook wel, maar even nog een paar vragen,
Wanneer: zouden we het geld moeten overschrijven?
weten we de juiste prijs (ik woon in Belgie)
zou deze dan aankomen bij me thuis (datum ?)
welke garantie hebben we, dat als we het geld overschrijven, dat we niks zouden ontvangen...
Ik zal nog iets laten weten als ik deze ook wil&antwoorden van mijn vragen.
MVG,
Filip
ey,
dus de garantie dat we iets zouden krijgen na storting bedoel ik
groetjes
Ik wil de inkoopactie beëindigen op zaterdag 27 MEI
om studenten de kans te geven om te betalen waneer ze de studie financiering binnen hebben op 24 mei 2007 op maandag 28 mei moet het geld dan binnen wezen en plaats ik de bestelling
Prijs ligt tussen de 150 en 160 euro maar voor België zou ik uitgaan op die 160 euro wegens extra kosten voor buitenland verzending.
De precieze prijzen bereken ik op het moment dat wel 10 man/vrouw hebben.
Wanneer je hem thuis hebt durf ik geen uitspraak over te doen dit hangt er vanaf hoelang het duurt voordat het bij mij vanuit Engeland er is. Vanaf mijn huis naar België zou het ook wel denk ik 1 week duren.
En garantie dat je wel iets krijgt kan ik je niet geven ik denk dat je me gewoon moet vertrouwen. En anders moet je mij even een mail sturen (zie profiel)
Oke er is nog een deelnemer tot nu toe hebben we 6 deelnemers dus er moeten er nog 4 deelnemen om de bestelling te kunnen plaatsen. Ook heb ik even gemail over wat we nou krijgen aleen de cd en usb stick of ook de map en manual.
Joeri de Man
bbob1987
Ferry
ActiveHouse
marcob
filipus
Deelnemers tot nu toe
Ik heb reactie terug over wat je allemaal krijgt.
this quote was given before the latest changes, therefore you get a complete package , CD Rom USB key and a full manual
Dus je krijgt het zelfde als op voti
Golden Member
You've got mail
[Bericht gewijzigd door picsels op vrijdag 18 mei 2007 12:46:26
Oke totaal deelnemers is nu 7 dus nog 3 te gaan ik hoop dat we het halen
Met lucky luck erbij nog maar 2 als die echt wilt.
Voor de nederlanders wordt het €155 dat is inclusief verzending naar jullie toe ik verzeker standaart de verzending en jullie moeten bij ontvangst tekenen voor ontvangst.
Voor de belgen zijn de kosten €160 inclusief verzending naar jullie toe. Ook deze verzeker ik extra! ook jullie moeten tekenen voor ontvangst. De belgen dienen ook hun telefoon nummer af te geven want dit is verplicht om te vermelden op het pakket.
Iedereen krijgt van mij via de mail een track and trace code zodat jullie kunne zien waar het pakket zich bevindt.
We hebben nu nog wel 3 mensen nodig en ik zal even achter de 2 onbevestige mensen aan gaan.
Golden Member
tsja, ik twijfel nog. het is en blijft erg duur, maar het is wel een mooie korting...
maar ik heb ook nog een scoop nodig, en eigenlijk een nieuwe PC (deze geeft sinds kort spontane reboots, het is dan ook een redelijk oudje*)...
*=intel tualin celeron 1400mhz, asus tusi-m moederbord, 512mb 133mhz ram. op zich niet slecht, maar wel oud en krijgt een beetje kuren. nou kan dat ook komen doordat ik die processor een tijdje heb opgefokt naar 1600mhz, maar hij is nooit warmer geweest dan 52 graden...)
Op 18 mei 2007 14:55:08 schreef Lucky luke:
tsja, ik twijfel nog. het is en blijft erg duur, maar het is wel een mooie korting...maar ik heb ook nog een scoop nodig, en eigenlijk een nieuwe PC (deze geeft sinds kort spontane reboots, het is dan ook een redelijk oudje*)...
*=intel tualin celeron 1400mhz, asus tusi-m moederbord, 512mb 133mhz ram. op zich niet slecht, maar wel oud en krijgt een beetje kuren. nou kan dat ook komen doordat ik die processor een tijdje heb opgefokt naar 1600mhz, maar hij is nooit warmer geweest dan 52 graden...)
Je kan ook wel eens naar je voeding kijken licht vaak daaraan
Nu weer ontopic:
Ik wou je net mailen maar hoeft dus niet meer ik laat je nu gewoon op onbevestigd staan als je nog wel mee wil doen laat het dan voor de 24ste weten.
Op 18 mei 2007 12:58:17 schreef Gerwinh:
Oke totaal deelnemers is nu 7 dus nog 3 te gaan ik hoop dat we het halen
Tim doet ook mee dus nog 2 mensen te gaan
Golden Member
@ Gerwinh: Ik sta nog steeds bij zowel bevestigt, als onbevestigt..... Niet dat het erg is, maar ik doe gewoon mee!!
Op 19 mei 2007 11:02:13 schreef marcob:
@ Gerwinh: Ik sta nog steeds bij zowel bevestigt, als onbevestigt..... Niet dat het erg is, maar ik doe gewoon mee!!
Goed dat je het zegt had het zelf nog geeneens gezien
@ Gerwinh
Mocht het echt niet lukken om de laatste twee man nu te vinden, dan wil ik er evt wel twee afnemen.
wellicht dat we die later via het forum nog aan de man kunnen brengen.
Op 19 mei 2007 12:40:26 schreef Ferry:
@ GerwinhMocht het echt niet lukken om de laatste twee man nu te vinden, dan wil ik er evt wel twee afnemen.
wellicht dat we die later via het forum nog aan de man kunnen brengen.
Is goed en anders had ik er ook nog wel 1 afgenomen mits ik het geld er dan voor heb ik zou nu iedereen de betalings gegevens sturen.
Er is een mail onderweg met de betalings gegevens heb je geen email gehad zeg het dan want dan stuur ik hem je alsnog!