Paar opmerkingen over site layout

daar ben ik het ook gewoon mee eens het is goed verzorgt dat zeker ;)

het topic begon ook over het ontbreken van de laatste poster, maar dit zit dus weggewerkt in de titel ;)

en het ging over dat ik naar beneden moet scrollen voor een nieuw topic wat nogal vervelend is op een laptop.

meer ook zeker niet

Prima, dat is dan gemeld :)

- Als iedereen daar vrede mee heeft stel ik voor dit topic verder te laten rusten.

Voor algemene discussie over webdesign zijn andere fora.

Een beetje tegen me principes in, maar ik heb dus een 22" widescreen(1680*1050), en ik zie een hoop ongebruikte ruimte. Kan hier ook wat aangedaan worden, of moet ik toch maar mijn exploren scherm klein houden :P

LED there be light

Op 6 mei 2007 19:50:40 schreef Joeri de Man:
Een beetje tegen me principes in, maar ik heb dus een 22" widescreen(1680*1050), en ik zie een hoop ongebruikte ruimte. Kan hier ook wat aangedaan worden, of moet ik toch maar mijn exploren scherm klein houden :P

blij dat je zelf het correcte antwoord al geeft... ;)

IF you can't convince them, then confuse them!

Ik heb dual-monitor, en dus 2560x1024 als ik mijn explorer-window met UltraMon over 2 schermen maximaliseer. Zou de site-layout niet aangepast kunnen worden zodat ik wat meer aan de ongebruikte ruimte heb? Ik typ deze reply op de scheiding tussen de 2 monitoren, erg onhandig lezen!

:)

En nou nog maar even serieus dan: lang leve de simplesse van de forumlayout van CO. Andere fora zou ik nooit elke dag kunnen lezen, ik zou helemaal kierewiet worden. Ben ook nog steeds blij dat de avatars uit kunnen, ik maak er dankbaar gebruik van!

If you want to succeed, double your failure rate.