donatie CO ?

trix

Golden Member

is het nog steeds mogelijk?gewenst om een donatie te storten, de laatste topic die ik zo snel hierover kon vinden dateert van 2005.

Zo ja dan ben ik van de partij, want voor zoveel leesplezier en hulp van mede hobyisten heb ik wel een bedrag over.

eigenwijs = ook wijs

jha dat is een goed idee en een goede manier om de site in het onderhoud te voorzien.

Robbert

robotica rules :D

ja het is nog steeds mogelijk er zweven ergens de gegevens rond op de site

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide
trix

Golden Member

is al onderweg ( boter bij de vis )

eigenwijs = ook wijs

20.000 x €5 = €100.000 ! leuk jaarinkomen voor erbij.
Dat wordt dan een 'golden-webmaster'

Ik wou zelf al €150,- doneren als ik de T-shirt actie door had kunne laten gaan. Dan was dat de winst en ging naar CO.

edit: denk dat ik nu iets van 15 eurie doneer,

[Bericht gewijzigd door soundmouse op woensdag 9 mei 2007 21:33:52

Hmm, ik moet ook weer wat doneren om de status te houden ofniet?

Even wachten tot de 24ste dan komt er weer studiefinancering binnen.

[Bericht gewijzigd door Ganzz op woensdag 9 mei 2007 13:54:22

-

ik heb ook wat gestuurd mag wat kosten om het enige fatsoenlijke elektronica forum wat gevuld is met mensen die dezelfde taal spreken als ik in leven te houden

iets zonder duidelijke functie is vaak meer waard als iets nuttigs...

Zal ook maar eens een donatie doen, jullie zijn het waard ;)

My brain's all broken, but I'm feelin' alright, I feel like I'm chokin', but I'm feelin' alright, I'm goin' down fast, but I'm feelin alright, I'm not gonna last,but I'm feelin ALRIGHT! Oh Henry

klinkt goed zo :)

allemaal goed storten! :)

IF you can't convince them, then confuse them!

Mijn donatie is net overgemaakt.
Circuits Online is het waard

Op 9 mei 2007 13:47:09 schreef robbiederob:
20.000 x €5 = €100.000 ! leuk jaarinkomen voor erbij.
Dat wordt dan een 'golden-webmaster'

Zo wordt er vaak gerekend, echter is dat een illusie, er zijn namelijk geen 20k actief.
Ik zou het ze echter wel gunnen hoor, maar dan moet er ook een verdeelsleutel komen voor de mod's, zij houden de site leuk.

Koop hier uw kristallen bol - in 2008 ga ik m'n projecten afmaken, echt waar ....... nouja in 2009 dan ..... ehh 2010 ....
KT88

Overleden

Nog even doorgaan jongens, ik ben aan een nieuwe auto toe! http://zelfbouwaudio.nl/forum/images/smiles/icon_mrgreen.gif

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Op 9 mei 2007 19:00:37 schreef KT88:
Nog even doorgaan jongens, ik ben aan een nieuwe auto toe! [afbeelding]

Dan wel met veel reclame op van Co hè ;)

Op 9 mei 2007 13:50:39 schreef soundmouse:
Ik wou zelf al €150,- doneren als ik de T-shirt actie door had kunne laten gaan. Dan was dat de winst en ging naar CO.

Gaat die actie dan niet meer door?

en waar kan je info vinden om een banner te zetten op CO ?

na 2 mails nog altijd geen niuews

GJ_

Moderator

@extragroot:
ik heb je even een mail gestuurd, alhoewel die banners niet echt "mijn afdeling" is.

Volgens mij kun je op die girorekening precies zien wanneer er weer iemand een topic over donaties heeft gestart :P

<<---

Niet zolang geleden gestort :)

...

Is er ook een optie "Mega Member" of een andere fraaiere naam? Dat voor als je een bedtrag van minimaal 100 euro hebt gestort :P nou niet zo overdreven... euh 30-50 ? ;)

Nou, je kan proberen CO van Jeroen V.over te kopen, je kan dan zelf 'Eigenaar' onder je naam zetten!

;)

Anoniem

Moderator kan je jammer genoeg niet kopen;)
maar als ik eindelijk m'n eigen rekening kan beheren
(dat ik zelf overschrijvings kaarten heb) zal ik wat overmaken