Grappige foto_opdrachten topic

Nog eens een vraagje,

Wat dachten jullie ervan om nog eens een ronde Foto_opdrachten op te zetten, zoiets als Hier

Het viel blijkbaar wel in de smaak bij velen, echter, er werd soms geleuterd en niet altijd correct opgevolgd, wat dan leidt tot verwatering.

Het zou de bedoeling zijn prachtige, zeer mooie of speciale dingen te tonen; ludieke of grappige zaken waarmee je je scheef en krom kan lachen.
En ik zou duidelijke regels definiëren, en webfoto's ook toelaten om de mensen zonder fototoestel niet uit te sluiten en echt grappige zaken die op het web vertoeven ook te kunnen tonen. Maar wel binnen de voorafgestelde spelregels wat betreft grootte en het moet over elektronica gaan.

Dus als ik hier een "go" krijg, start ik dat wel op onder de kop 'algemene elektronica'. Laat maar horen welke regels jullie vinden die er dienen gevolgd te worden.

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten

wachten op goedkeuring:) maar lijkt me wel een leuk idee ja

dus...

als het electronica related blijft is het voor mij OK :)

IF you can't convince them, then confuse them!

En minder door elkaar roepen, ik herinner me dat er in het vorige topic soms 2 opdrachten tegelijk geroepen werden, dat maakt het nogal slordig naar mijn mening.

The only thing 2 engineers will agree upon, is that the 3rd one is an idiot. - Shakespeare was a mathematician : root(4*b^2) = 2b or -2b

Die opdrachten zijn er, wat mij betreft, te veel aan. Ik vraag me met vreze af, hoe een opdracht in dit topic gaat klinken. "Ik wil nu een foto zien, waarbij een Z80 over kop gaat als hij in de klem gereden wordt door een 2764 en een 62256"?
Maar wellicht heeft big bang betere ideeën...

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)

O.K. toestemming van Jeroen, das prachtig.
@ Pros, neenee, terdege wel binnen de regels die we vooraf opstellen, en haalbare opdrachten, mooi, ludiek. En het moet serieus blijven. Tis bedoeld om ons mee te amuseren.

En de mods zullen wel een oogje in het zeil houden zeker.

Nu zit ik in tijdsgebrek, maar zal morgenavond proberen eens wat op te stellen en te posten.

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten

Op 19 juni 2007 23:32:13 schreef big bang:
En de mods zullen wel een oogje in het zeil houden zeker.

joe ken kaunt on tet ;)

IF you can't convince them, then confuse them!

Het is zover! We zijn van start gegaan onder 'Algemene Elektronica'

Link

- - big bang - -