kleine vragen topic

allereerst, Ik heb met de zoekmachine lopen zoeken of er al is een keer zo'n vraag was geweest of er zo'n soort topic zou komen. maar kon niks vinden (ja ''vragen'' en ''topic'' werden genegeerd).

maar zou het goed zijn als er een topic word geopend waar je gewoon effe snel een kleine vraag kan stellen. want soms is het toch echt niet de moeite om een heel topic te openen. want ik heb dat eigenlijk best vaak dat ik een kleine simpele vraag heb en dan vind ik het zonde om een topic te openen. ik ken nog andere forum waar ze dit ook doen en dit werkt goed.

gaat toch ngal chaotisch zijn?

want dan gaan er antwoorden staan bij verkeerde vraag en zo
en in de search functie zie je dan niet of het is wat je nodig hebt, wat bij een andere topic titel wel is

Op 15 juni 2007 18:20:05 schreef Tim Blanckaert:
gaat toch ngal chaotisch zijn?

want dan gaan er antwoorden staan bij verkeerde vraag en zo

als je quote op een vraag toch niet?

[Bericht gewijzigd door buzzer op 15 juni 2007 18:23:13 ]

Ik zie in uw posthistory zo snel geen voorbeelden van dergelijke vragen.

Persoonlijk ben ik niet zo voor, ik ben met name een beetje bang dat het overgrote deel uit luie (opzoek-) vragen zou bestaan, niet zozeer uit `kleine'.

Tevens denk ik dat het juiste antwoord op goede kleine vragen minstens even waardevol voor het forum is als dat op grote en ingewikkelde, en daarmee wel een topic waard ? :)

nee ik maak daar ook geen topics voor aan.

maar bijv. op dit forum hebben ze dat ook http://forum.gamers.nl/showthread.php?t=72130
en gaat altijd wel goed en is handig

edit: is wel iets anders forum dan co maar het staat bij het hok ''Hardware, Software & Gadgets '' dus iets meer aanverwarmt

[Bericht gewijzigd door buzzer op 15 juni 2007 18:37:37 ]