Offtopic: Gegroet allen :)

Nou, het is dan al ruim een jaar geleden dat ik me op dit forum heb begeven. Er is veel veranderd in het afgelopen jaar voor mij :) Op een gegeven moment ben ik helemaal in online-gaming (raiding) verzeild geraakt waardoor electronica activiteiten nagenoeg op 0 kwamen. Dan begin dit jaar een verhuizing, en heb nog steeds de hobby kamer in te richten en alle aparatuur weer opstallen.

Maar de kriebels zijn weer daar om weer lekker met de electronica en met name met mijn meer-jaren project verder te gaan.

Dus bij deze, gegroet allen.. ik zal mijn gezicht vast weer gaan tonen de komende tijd :)

GJ_

Moderator

Zo off topic dat ik niet eens weet waar het te laten. Ik heb het voorlopig even bij lieve moderators gepararkeerd.

Welkom terug, maar ik hoop eerlijk gezegd niet dat iedereen die na enige tijd afwezig geweest te zijn zich zo weer aanmeld. ;-)

Ik wil het enthousiasme van je post niet direct smoren met een slotje maar als er teveel geleuter van komt zal ik toch niet schromen dat alsnog te doen.

Geen probleem hoor. Ik wist ook absoluut niet waar ik dit moest posten ;)

Welkom terug, ik hoop dat het gaat lukken om je meer-jaren project "af te ronden" (voor zover dat gaat met zulke projecten) voor een nieuwe game je interesse wekt :)

Misschien een nieuwe deel toevoegen "nieuwe/vernieuwde gebruikers" :)

Look at me, I can't fly.....
Hugo Welther

Moderator

Op 18 juni 2007 09:18:09 schreef treinfreak:
Misschien een nieuwe deel toevoegen "nieuwe/vernieuwde gebruikers" :)

Laten we er dan maar "her-intreders" van maken. Misschien is er nog ESF subsidie op te verkrijgen. LOL.

Neem het leven niet te serieus - je overleeft het toch niet. Elbert Hubbard (1856-1915)

Ik zie in je profiel het woord "Audio".
Ik word dus erg nieuwsgierig naar dat meerjaren project.

de ultieme klasse A versterker ?
een set luidsprekers ?
een hele mooie DA convertor
of een studio mengtafel ?

Ik weet niet tot hoever de post historie gaat hier, maar je zou mijn oude posts er op na kunnen zoeken :)

En bedankt voor het welkom!