Beloning voor goed post gedrag.

free_electron

Silicon Member

f_e heeft helemaal geen zin om voor zichzelf op te komen want er is helemala geen discussiepunt ...

hebben jullie nu nog niet gesnapt dat die :( een graptjen was van mij?

ik heb al wle 500.000 keer gezegd dat ik de eerst eben om met mijzelf te lachen.

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

aha betrapt, je hebt nog maar 8380 keer gepost

Uitspraken die hier onder mijn naam zijn gepubliseerd, hebben niet altijd mijn instemming

okee, discussie is over, want die is er gewoonweg niet :)

IF you can't convince them, then confuse them!
benleentje

Golden Member

Hun gaap guzz wat is er hier aan de hand. Heb ik alweer een een diskussie gemist.

Zat eerst aan een systeem te denken waarop je kan zien waar iemand zijn kennis leg met ervaringds punten erbij. Maar ook dat is pure kwats dan zit je net zoals bij postcount alleen maar op getallen te letten.

Want gelukkig leer ik nog bijna elke dag wat bij en zou je dan voor F_E een logaritmische ervaringscounter moeten maken. Anders krijg je getallen met meer dan 100.000.000 cijfers. Alhoewel ik 8000 posten wel erg mager vind :).

en die 380 posten haal wel een keer in.
En over 3 jaar haal ik mijn broer ook in dan zijn we alle bij even oud, maar dat jong wordt ook weer steeds ouder.

Dus toch maar niets veranderen aan het forum en wil er zeker geen banners bij, doe mij dan maar een spamfiltertje met een gratis download blokeer ventiel.

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.

Waar gaat het nu eigenlijk om?
Volgens mij om elkaar te helpen en om van elkaar te leren.
Dus waar is die post-count-teller eigenlijk goed voor.

Wat mij betreft mag 't weg.
Dan richt men zich tenminste op waar 't om gaat i.p.v. een wedstrijdje ervan te maken.

[Bericht gewijzigd door Zonnepaneeltje op woensdag 25 juli 2007 19:53:29 (21%)

En dan heb je nog een probleem: hoe ga je iemand punten geven? Gebaseerd waarop? Iedere TS vragen wie hem het beste geholpen heeft? De modjes voor elke gebruiker laten aangeven of deze veel of weinig kennis heeft. En dan krijg je ook al die sub-kennisen: audio, digitaal, software, analoog, high voltage (hoogspanning!), hoogvermogen, hoogfrequent.

Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.
KT88

Overleden

Op 25 juli 2007 08:19:04 schreef High met Henk:
even terug naar beloningen: ik zie bij GD ineens valued member???

wasda nouw weer?

Grapje van KT, is alweer verwijderd. ;-)

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
High met Henk

Special Member

ok vroeg me al af of ik weer een status gemist had :D

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 25 juli 2007 19:39:19 schreef benleentje:

Dus toch maar niets veranderen aan het forum en wil er zeker geen banners bij, doe mij dan maar een spamfiltertje met een gratis download blokeer ventiel.

Misschien heb je het nog niet gemerkt maar er staat al een klein beetje reklame op CO. Het enige wat ik wou zeggen is dat er voor mij meer van dat soort reklame op het forum zou mogen komen. Het stoort niet in tegendeel is zelfs handig.

Of heb jij last van: http://www.leds-buy.nl/index.php?ref=6 ?
Ik in elk geval niet dat heeft me aan 10 mm leds geholpen. (de elektroboer in mijn buurt verkocht die niet)

Bedankt voor uw reactie. Het mooie aan CO is dat het "open minded" is...
High met Henk

Special Member

hmm ik was minder tevreden met LEDs-BUY:

kwaliteit van de LEDs vond ik niet echt m over naar huis te schrijven....

Bestelde ze liever bij WORLD-led, maar die is ermee gestopt!

zal ze voortaan wel weer bij Farnell halen.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 26 juli 2007 14:52:34 schreef High met Henk:
hmm ik was minder tevreden met LEDs-BUY:

kwaliteit van de LEDs vond ik niet echt m over naar huis te schrijven....

Bestelde ze liever bij WORLD-led, maar die is ermee gestopt!

zal ze voortaan wel weer bij Farnell halen.

Mmmm, meteen eens opgezocht. (al heb ik voorlopig leds genoeg)
Farnell heeft een indrukwekkende product catalogus.
Alleen jammer geen 10 mm leds.

Bedankt voor uw reactie. Het mooie aan CO is dat het "open minded" is...
High met Henk

Special Member

die kun je bij schuricht wel weer krijgen!

zeker weten, heb ik ze in 2003 ook gehaald!

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Turbokeu

Golden Member

I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"