draad voor experimenteer print

Ik ebn op zoek naar draad voor experimenteer print gezien de eboer het niet meer heeft. Ik bedoel van die draad die je niet hoeft te strippen maar waarvan je de isolatie wegsmelt met je soldeer bout. (hoet precies heet weet ik niet, ik heb de termen lakdraad en wire-wrap draad voorbij zien komen)

wie weet in welke normale (web)shop ik het kan kopen

ik zoek heel wat meters voor mijn led strip projectje.

Dat heet officieel poseindraad. Farneel heeft dat spul inderdaad. Wikkeldraad van een oude transformator wil ook weleens werken alleen heb je dan geen verschillende kleuren.

Ik weet niet waar je woont maar ik heb die draad een jaar geleden gaan halen in een elektrozaak ik Liedekerke.

Van Denbrande heete die zaak.

En weer ... iets bijgeleerd

ik heb zon stripper ervoor van 2,50 bij de dhz. heb ik gewoon standaard op mijn bureau liggen en stript perfect,

dus...

Ik heb zo'n stripper voor HFL 7.50 20 jaar geleden op de markt gekocht. Werkt perfect!

Uiteindelijk plastic kapot. Dus nieuwe gehaald voor EUR 2.50 of EUR 5,- (weet ik niet), maar ik heb er nog geen draad mee kunnen strippen. Zijn echt klotedingen.

Kennelijk moet je een beetje mazzel hebben met die dingen.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/