Waarom is mijn topic afgesloten?

Dit topic is gesloten

Hallo,

Ik heb moeite met moderators die een topic afsluiten zonder dat eerst te bespreken met degene die het topic heeft gestart.

Bijvoorbeeld het topic: In C 2 strings aan elkaar plakken?

Programmeren in C is erg belangrijk voor het programmeren van microcontrollers. Want verkeerde standaard library functies aanroepen kan gevolgen hebben voor het niet correct werken van de processor en nog veel meer. Het is programmeren van microcontrollers en geen windoos applicaties schrijven. Microcontrollers zijn een zeer belangrijke onderdeel van de elektronica en kan niet niet zonder software dat in assembler of in C geschreven wordt.

Dus beste Henry S, sinds wanneer bepaal jij of de topic niet relevant is in CO? Is dat omdat jij je alleen bezighoudt met buizenversterker en een hekel hebt aan progammeren van microcontrollers??

Tjonge tjonge tjonge, wordt toch volwassen Henry.

"Een model dat niet werkt is erg. Veel erger echter is een model dat werkt, maar waarvan niemand weet waarom"
GJ_

Moderator

Op 14 augustus 2007 15:27:03 schreef Nordin:
Dus beste Henry S, sinds wanneer bepaal jij of de topic niet relevant is in CO?

Sinds hij moderator is!
En dit soort posts hou je in het vervolg voor je: handel het maar per mail af!

Als je het ergens niet mee eens bent kan dat ook op een normale manier. Schelden is zinloos en kinderachtig. Bij deze een dikke waarschuwing en een slotje :-(

Henry S.

Moderator

Toch even reageren op dit onnozele topic.

Tjonge jonge, lees eens de doelstelling van dit forum...

De vraag een super basic C vraag die in elk boek of C-website terug te vinden is en nul komma nul niks met elektronica te maken heeft.

En moeten we elke keer deze discussie hebben?

Op 14 augustus 2007 15:27:03 schreef Nordin:
Ik heb moeite met moderators die een topic afsluiten zonder dat eerst te bespreken met degene die het topic heeft gestart.

Een forum is nog nooit een democratie geweest. Elke mod kan een topic sluiten zonder overleg met de starter.

Bijvoorbeeld het topic: In C 2 strings aan elkaar plakken?

Heel toevallig jou topic, anders was je nu niet pissig.

Programmeren in C is erg belangrijk voor het programmeren van microcontrollers. Want verkeerde standaard library functies aanroepen kan gevolgen hebben voor het niet correct werken van de processor en nog veel meer. Het is programmeren van microcontrollers en geen windoos applicaties schrijven. Microcontrollers zijn een zeer belangrijke onderdeel van de elektronica en kan niet niet zonder software dat in assembler of in C geschreven wordt.

Sinds wanneer is een standaard C instructie dat?

Dus beste Henry S, sinds wanneer bepaal jij of de topic niet relevant is in CO? Is dat omdat jij je alleen bezighoudt met buizenversterker en een hekel hebt aan progammeren van microcontrollers??

Kijk eens een beetje verder... Doe je oogkleppen even af, of blijf jij je blind te staren op basic C instructies?

Tjonge tjonge tjonge, wordt toch volwassen Henry.

Was ik al jaren, nu jij nog.

Klein kind dat jengelt omdat het z'n zin niet krijgt...

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten