Een gehele topic/discussie op 1 pagina

Is het het misschien een idee om de printoptie die je bij Artikelen terug vind ook in het forum toe te passen?

Er zijn topics die ik wel eens op mijn pc zou willen zetten om te bewaren of simpelweg om eens offline te lezen (mogelijk uitgeprint, lekker in de luie stoel of onderweg in de trein).

Dus dat je de optie hebt om alle pagina's te laden in 1 pagina.

Opdracht printen, en het niet doen.
Gewoon opslaan als textbestand, je mist enkel de plaatjes.

Lukt meestal wel.

mvg

gewoon alles selecteren en dan printen, lijkt me net zo simpel:)

Op 15 september 2007 01:28:56 schreef buzzer:
gewoon alles selecteren en dan printen, lijkt me net zo simpel:)

Dan neem je laptop mee om papieren te lezen :(

Gewoon selecteren is niet zo handig omdat er topics zijn met 15 pagina's en meer. Pagina voor pagina moet je dan knippen en plakken naar Word alvorens je het kunt opslaan/printen.

Plaatjes missen is ook niet fijn. Die zijn vaak interessant. Zoals schema's, opstellingen, etc...

ze zouden een exporteer knopje moet inbouwen he.
Die het hele topic naar txt exporteerd ofzo

Of met een rss feed, zodat je een xml formaat krijgt. Die kan je dan zelf omzetten hoe je wil. Misschien gaat dat al op de site. Moet je eens achter zoeken.

The only thing 2 engineers will agree upon, is that the 3rd one is an idiot. - Shakespeare was a mathematician : root(4*b^2) = 2b or -2b

Op 16 september 2007 17:18:19 schreef SvenVdb:
ze zouden een exporteer knopje moet inbouwen he.
Die het hele topic naar txt exporteerd ofzo

dit lijkt mij ook een goede optie, kun je er mee doen wat je wilt... of automatisch naar PDF zetten.

Gr. Red-E || There are only 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't ||

Sommige fora hebben ook een mogelijkheid threads zonder paginering te laten zien (bijv in yabb), dan heb je

Topic 1 2 3 all

waarbij 'all' de hele discussie in 1 pagina geeft - zou handig zijn, en volgens mij niet zoveel programmeerwerk?

http://www.webchemistry.nl - Internet Ontwikkeling en Web Design | http://www.scienceflicks.com Science Videos | http://www.merghart.com/p/26/Electronics My electronics projects

Nu nog een reactie van een administrator :P

Jeroen

Moderator

De optie van Ben_ is inderdaad een goede en niet al te ingewikkelde mogelijkheid. Ik zal het op de todo zetten.

Het zou ook fijn zijn als je een zoekactie doet naar een post van een bepaalde user (niet topic starter) dat je dan in de resultaten ook krijgt te zien (of en link krijgt) naar de preciese post van die gebruiker. En niet dat ik dan alsnog door 15 pagina's of meer van een lange topic moet snuffelen naar die ene gebruiker(s reactie). Wat is anders het nut van de zoekmachine? ;)

klein is fijn

Moderator

Zie de "Zoeken in topic" functie aan de onderkant van de pagina. ;)

Op 24 september 2007 10:05:40 schreef klein is fijn:
Zie de "Zoeken in topic" functie aan de onderkant van de pagina. ;)

Oh!! Schitterend!!
En OEPS :o (ik mij een beetje schamen)

Op 16 september 2007 19:46:31 schreef Ben_:
Sommige fora hebben ook een mogelijkheid threads zonder paginering te laten zien (bijv in yabb), dan heb je

Topic 1 2 3 all

waarbij 'all' de hele discussie in 1 pagina geeft - zou handig zijn, en volgens mij niet zoveel programmeerwerk?

En al vorderingen? Tis nml wel erg fijn om te hebben.