In navolging van deel Ien deel II
besluit ik hier nog maar weer een rosmalen sale and trade topic te starten.
Nogmaals het principe: mensen die op de beurs komen schijnen nog wel is leuke dealtjes met elkaar te sluiten. Post hier dus als je op de beurs komt dingen die je hebt en wilt verkopen/ruilen en dingen die je niet hebt maar wel graag zou willen hebben. Dan kunnen mensen die ook naar de rosmalen beurs gaan daarop reageren.
Ik heb zelf ook nog een lijstje met dingetjes die ik wel graag wil. Klik
wat ik nog heb liggen:
*een rode laser met een of andere HF trafo die ik maar niet aan het laseren krijg (zie ook het grote laser topic voor beschrijving, bij interesse vraag maar naaf foto's).
*Punten en nozlles voor heteluchtbouten. van steinel. en een zonder merk. zie www.tomzooi.nl/buy/nozzles1.jpg (nozzles1 en nozzles2)
*Weerstanden, alle soorten en maten, halve cent per stuk of ruilbaar tegen onderdelen voor TC (gezocht: spoeldraad en onderdelen voor mmc van 33nf), vraag wat je zoekt en ik ga voor je kijken. Lijstje(prijzen delen door 2)
*displaytjes LTC4649M, zeer geschikt voor microntrollers, als je zoekt op dit forum kom je misschien plaatjes tegen,d atasheet ook te vinden op www.alldatasheet.org, 50ct per stuk, of ruilbaar (zie boven)
*Krat met hf spul: zie www.tomzooi.nl/buy/hfspul1.jpg (hfspul1 t/m hfspul6)
*Een paar plaatjes met ic schuim. notk.
*Als ik tijd heb wil ik nog wel is een paar van deze draaitafels:
http://members.lycos.nl/tomzooitje/room/kamer3.jpg
in elkaar zetten, zijn gelagerd op knikkers en kunnen mij hebben als ik er op sta en redelijk soepel draaien. Heb er inmiddels al meerdere gemaakt en vindt ze nog steeds handig bij reparaties etc. etc.
als ik nog iets zie liggen zal ik het zeggen .
GJ_: niet mijn ventiel vergeten xD.
kom maar op met de rest jongens (en dames ook).