slotje op voltmeter klasse 0,01

@ Henry
voltmeter klasse 0,01
Graag even iets rechtzetten.Ik had in eerste instantie helemaal niet de bedoeling iets te verkopen.Maar aangezien ik pas gestart ben en niet zoveel afweet van meettoestellen was mijn vraag of dit toestel iets speciaal is of niet.Op internet helemaal geen info te vinden.Geen info op internet is zeldzaam denk ik.Soms zijn er toestellen die voor de hobby niet betaalbaar zijn en dan zou ik als leek zo een toestel slopen voor wat onderdelen terwijl een andere hobbyist zo een toestel zou kunnen gebruiken.
Ik lees dagelijks het co forum,en heb daar reeds heel veel door geleerd en dacht op deze manier de meer ervaren personen een dienst terug te bewijzen.Heb zo een 20 tal meettoestellen gekocht (voor onderdelen) maar waar ik eigenlijk niets van weet. Daarom dacht ik misschien symbolisch ruilen voor standaard onderdelen.
Ander idee voor mij wat nixie buizen en standaard onderdelen en een klein bedrag voor co.Mijn verontschuldiging indien U dit niet zo begrepen had,maar de eerste intentie was om meer over het toestel te weten te komen.Mag ik nog vragen de andere toestellen te identificeren via CO of liever niet?
met vriendelijke groet

als ge het weet is het niet moeilijk