Waar woont iedereen

Dit topic is gesloten

je kan entree vragen
maar wie gaat geld schieten?? als je iets organiseerd...
om het bij iemand thuis te doen...
2999 leden in je huis...

[Bericht gewijzigd door Arne op zondag 5 oktober 2003 09:07:05

Lionel
Lokeren
Oost-Vlaanderen
België

Nou kijk opzich wil ik best wel wat organiseren, echter ik ga niet alleen voor de ellende opdraaien. E.e.a. zal ook gefinancieerd moeten worden, dit vraagt even overleg. Ik weet dat er iemand was die al eerder dit wou organiseren, echter die is er toen mee gestopt. Misschien moeten we hierover eens de koppen bij elkaar steken. Want ik heb geen flauw idee, wie dat ook al weer was :)

Gewoon zo low cost als mogelijk is...en eten fixen als iedereen er is zodat iedereen gewoon kan betalen voor zijn pizza/chinees/patatjes...
Naar mijn idee is het niet eens noodzakelijk om een zaaltje te hebben (ok als het koud is is het misschien wel fijn) Als het weer warmer is zou je op een treinstation kunnen verzamelen en vervolgens in een park gaan zitten ofzo. Of wil je ook kunnen solderen ofzo? (misschien wel beter als je eerst eens bedenkt wat je allemaal wil doen..gewoon kletsen, eten en drinken, coputeren, spelletjes spelen, solderen of elkaar helpen met projecten...dit zijn allemaal mogelijke bezigheden die bepalen hoe de meeting ingericht zal moeten worden)

Enne verwacht niet dat heel co komt hoor..je hoeft neit bang ze zijn dat je direct een paar duizend mensen hebt. (misschien als het een succes is is het voor herhaling vatbaar en komen er meer mensen)

Denk ook even aan de vorige poll die is geweest...ik geloof dat de meesten hier 15 of jonger zijn....is dat het publiek waarvoor je de meeting gaat organiseren? dan ziet het er ook anders uit dan wanneer je het voor de wat ouderen doet. (denk er aan dat veel van de jongeren misschien niet zelf kunnen of mogen komen dus welke leeftijdsgroep kan je verwachten...)

Uhm, nou ik ben bereid mee te denken enzo maar heb neit veel tijd.

Weer terug bij de leukste hobby in het universum

Pixie,

Mee eens, zoiezo heb ook ik niet zo veel tijd (e-train), echter ik vind het leuk dat je eventueel mee wilt helpen. Misschien moeten we de koppen eens bij elkaar steken om e.e.a. te bespreken c.q. regelen. Misschien dat nog iemand van onze leeftijd wil helpen ?

tiens ben ook van 80 waarom niet:)

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)

Op 5 oktober 2003 14:31:06 schreef Antoine:
Misschien moeten we de koppen eens bij elkaar steken om e.e.a. te bespreken c.q. regelen. Misschien dat nog iemand van onze leeftijd wil helpen ?

Ik wil wel eens meedenken hoor. Ik woon ook bij je om de hoek dus dat maakt het allemaal eenvoudig om wat af te spreken.

Jeroen.

om een zaal ergens in een groot iets te huren is ook een idee...
in het fec in leeuwarden kan het
mischien in ander steden ook

Op 6 oktober 2003 16:51:38 schreef arne:
in het fec in leeuwarden kan het

Ligt ook lekker centraal :D

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Ruben Jacobs
5 Millebierg
L-8373 Hobscheid
Luxembourg

Lukt zeker niet voor mij

Electronica rocks! Net als R.E.M

ik bedoel er zijn toch ook wel van die grote hallen
die je kan afhuren...

Danny Dela Ruelle
Stationlaan
Bilzen (B) In het midden tussen Hasselt Maastricht en Tongeren

Jan de Trom
Guangzhou, China

waarom organiseren jullie het niet in Hong Kong, da's maar een uurtje rijden voor me... :)

Op 29 oktober 2003 21:28:49 schreef peppers:
Jan de Trom
Guangzhou, China

waarom organiseren jullie het niet in Hong Kong, da's maar een uurtje rijden voor me... :)

hehe, dat ligt ook lekker centraal :D

Hieper de piep!

Ik woon in de omgeving van nijmegen

Maar euh Hong Kong is net iets te ver weg :D

Grtz

Patrick b
Hoogstraten
Provinc.Antwerpen --> de Kempen valk bij de nederlandse grens

België

Frits Kieftenbelt. (Frizie)
Raalte. (Bij Zwolle)
Overijssel.

[Bericht gewijzigd door Frits Kieftenbelt op vrijdag 31 oktober 2003 21:51:20

Ohm sweet Ohm | www.picbasic.nl

Arthur Angelier
Tiel

Dat idee van Wouter van Ooijen is wel ok. Amersfoort ligt redelijk centraal.

Maar dat is logisch ...

Johan v. Althuis
Peins (nabij leeuwarden)
Fryslân

Op 24 september 2003 17:07:51 schreef arne:
Snik :'( ben de enigste uit leeuwarden :'(:'(:'(:'(

Hoe kon je mij nou vergeten?

free_electron

Silicon Member

Vincent Himpe
Berg ( nabij luchthaven zaventem )
Belsjieuhm

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

Op 11 januari 2005 23:00:41 schreef BHZ-Robert:
Leuk kickje :p

inderdaad maar ik maak er een slotje van

waar woont iedereen? dit kan gemakkelijk ingevuld worden in het profiel, als iedereen dit zou invullen weten we meteen waar iedereen woont :)

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)

Dit topic is gesloten