Ergernis sectie schoolvragen

Dit topic is gesloten

@Mods,

Er moet mij even iets van het hart. Ik volg al enige tijd dit topic: http://www.circuitsonline.net/forum/view/64893.

Als er schoolvragen worden geplaatst, dan is het gebruikelijk dat de TS'er eigen inzet toont, maar in dit topic worden complete oplossingen geboden. Waarom wordt hier niet op ingegrepen?

Grttzz,
WLM

High met Henk

Special Member

als jij een complete oplossing ziet, zie jij meer als ik.

Er is idd iemand die zijn systeem volledig dumpt daar dat ZEER vergelijkbaar is, echter er is nog geen:

- broncode
- opstelling
- printlayout

ik zie niet direct een aanleiding tot ingrijpen als niet mod zijnde.....

ben met je eens dat het schema wellicht al wat ver gaat, echter gezien het feit dat TS nog niet in staat is fatsoenlijk schema te lezen zou het hetzelfde zijn als mij een hebreeuwse tekst te geven....

to all newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet).
GJ_

Moderator

Ik heb me er ook al even over trachten te buigen. Een topic in de sectie schoolvragen dat in zo'n korte tijd zovbeel pagina's aan reacties opleverd is natuurlijk "verdacht".
Door wat tijdgebrek ben ik niet erg ver gekomen en ook niet in staat om er een eerlijk en objectief oordeel over te vellen.

Hou er aub rekening mee dat wij (de mod's) ook nog gewoon een leven hebben en CO er echt voor de hobby naast doen.

Voor er hier een hele discussie losbarst over het al dan niet moeten ingrijpen een slotje, we houden het in de gaten.

Dit topic is gesloten